سلام

همه ما آدما این نیاز رو داریم ، منظورم نیاز عاطفی هستش ، ولی حالا یکی کمتر یکی بیشتر ، این رو حس میکنه. میدونین من فکر میکنم نیاز عاطفی مثل نیاز جنسی نیست . چون نیاز جنسی رو بهت میگن نگاه نکن، فکر نکن، تصویر سازی نکن، غذای های با طبیعت گرم نخور یا شایدم با یه زیر آب سرد رفتن بشه راحت شد.

از اون گذشته فشارش دائمی نیست یعنی دائما در معرض تنش قرار نداری و کلا بخش زیادی از این نیاز جسمت هست تا روحت. ولی فکر میکنم نیاز عاطفی این جور نیست واسه یه جوون مجرد انگار همش این نیاز و کمبود رو حس میکنی و بیشتر جنبه روحی داره و این آدم رو اذیت میکنه. از اون گذشته مثل اون یکی نمیشه گفت فکر نکن، نبین و ... مخصوصا جوون هایی که خیلی عاطفی هستند برای اونا واقعا سخت تره. میخواستم بپرسم واقعا با نیاز عاطفی تون شما چیکار میکنین ؟ چطور این فشار دائمی رو تحمل میکنین ؟ 

ممنون بابت لطفتون و نظرای خوب تون  "مهدی من (پسر هستم)"


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)