سلام دوستان 

یه ذره دلم گرفته بود و چه جایی بهتر از خانواده برتر برای درد دل و گرفتن مشورت .

دوستان من یه پسر ۲۱ ساله هستم... گذشته ی خیلی سختی داشتم، کمبود محبت هم حس میکنم دارم و شدیدا دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه... علی رغم ظاهر خشک و جدیم باطنا خیلی احساساتی هستم... خیلی خواستم فکرم رو درگیر درس کنم چون دانشجو هستم ولی نشد. وضع مالی خوبی ندارم و از لحاظ مالی ۵ سالی طول میکشه خودم رو جمع کنم...

به واسطه سختی هایی که کشیدم به بلوغ عقلی و بلوغ عاطفی رسیدم و الان نیاز به همدم پیدا کردم. تا حالا هم با دختری دوست نبودم چون فرزند طلاقم نمیخواستم مثل پدرم تنوع طلب شم یا قبحش بشکنه که از وفادار بودن دور بشم.

کاش پخته نبودم تا احساساتم الان بروز نمیکرد. اغلب فکرش میاد تو ذهنم که کاش یکی بود کل وجودم رو نثارش میکردم هر روز تا میتونستم بهش ابراز علاقه واقعی میکردم اصلا هم خسته نمیشم از این کار چون عشق رو مقدس و با ارزش میبینم ... 

یکی باشه که دوستت داشته باشه، تو خیابون که میری خنده هیچ دختری به  اندازه اون برات شیرین نباشه، چشمت به هر دختری خورد اصلا نگاش نکنی و تو دلت بگی یکی دارم که میمیرم براش. یکی که انقدر شوق دیدنش رو داشته باشی که دعا دعا کنی کارت تموم شه بری ببینیش، در کل یکی که بهش بگی تا تو کنارمی دیگه هیچی از دنیا نمیخوام. خیلی جذابه عشق، ولی بدبختی گیرم نمیاد...

حس میکنم که خدا میگه به صلاحت نیست و یکی رو واست کنار گذاشتم، منم به همین امید خودم رو نگه داشتم واسه خود خودش، نمیخوام به غیر اون دختری که قسمت منه با دختر دیگه ای باشم ولی خیلی سخته نمیدونم با احساسم چکنم؟ 

تو دنیایی که معرفت و عشق ملاک اول خانم هاست ولی پول زودتر عرض اندام میکنه. حق هم دارن با این وضع بدون پول نمیشه ولی خدایی یکی که مثل من خانواده دوست و عاشق پیشه هست چیکار باید بکنه؟

این نکته رو بگم که میدونم شاید بعضی ها بگن اینا کیلو چنده، پول باید باشه، منم تلاش میکنم ولی خب منم آدمم دیگه دل دارم . 

مورد دیگه اینکه ی عده شاید بگید چقدر سوسولی نمیدونم مرد باید جذبه داشته باشه و اینا، من عقیدم این جذبه واسه بیرون از منزله تو خونه باید عاشق زنت باشی مدام یادآوری کنی که قلبت واسه اونه. به هر حال سلیقه ای هست . من که این رفتار رو دوست دارم 

بنظرتون چیکار باید بکنم منه بدبخت ؟


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)