1_ منظورشون از نیاز عاطفی و ارضای اون چی هستش ؟
2_ از همسر اینده شون چه انتظاراتی دارند یعنی منظورم اینکه همسرشون چیکار کنه که اونا از لحاظ عاطفی ارضاء بشن؟
همه عزیزان اطلاع دارید که زنها با شنیدن "دوست دارم " از طرف همسرشون (البته بطور واقعی نه مصنوعی) خوشحال میشوند
3-میخواستم بدونم اقایون هم اینگونه اند یعنی چقدر دوست دارند از زبان همسرشون این جمله رو بشنوند ؟
ممنون میشم دوستان پاسخ بدهند


مرتبط با شناخت ویژگی های آقایان :

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)