سلام

من یه دختر بی بی فیس ۲۰ و چند ساله هستم که معمولا بهم گفته شده ۱۵، ۱۶ ساله به نظر میرسی. لاغر هستم و جثه و صدام هم خیلی خیلی کوچیک تر از سنم هست.

خدا رو شکر، من از خدا به خاطر این موهبتش سپاسگزارم

ولی مسئله ای که دارم اینه که اوقاتی که جدی هم حرف می زنم باز ناخودآگاه تاثیری که افراد هم سن من توی گفت و گوهای حضوری دارن رو نمیذاره. و خوب خواستگار هم ندارم. به هر حال من هم یک دختر هستم، سال هاست که نیاز عاطفی رو در خودم احساس می کنم و حق دارم که کسی هم به من عشق بورزه. اگر هم بوده این من بودم که از پسری خوشم اومده و نشده حتی فقط یک مورد هم کسی من رو به چشم یک زن ببینه و حتی خوشش اومده باشه‌. حتی دخترهای اطرافم هم من رو به کسی معرفی نمی کنند.

من تا جای ممکن بین جمع های مختلف حضور دارم، توی رشته مون در دانشگاه نسبتا فعال و شناخته شده هستم، درسم نسبتا خوبه، در طی زمان تلاش کردم تا اطلاعاتم رو بالا ببرم، آراسته بیرون حضور داشته باشم، مودبانه برخورد کنم، با دخترها بگو بخند می کنم، اگر کسی احتیاج به کمک داره کمک کنم. در حال بهبود تغذیه هم هستم که اگه بشه به هیکل و لاغری هم کمک کنه.

من دوست ندارم آرایش غلیظ بکنم. اصولا به نظر میرسه آرایشی ندارم. ایراد کار رو متوجه نمیشم. چرا من حق داشتن فردی رو در کنارم نباید داشته باشم؟ بین این همه دختر که حتی افراد فرد درست و حسابی مایل به برقرار کردن ارتباط باهاشون هستند، من حقی ندارم؟

آیا حداقل یه نفر (حتی نمیگم دو تا خواستگار که از بین شون انتخاب هم کنم یا بگید توقعش زیاد بوده!) نیست که من رو بخواد؟


مرتبط :

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد ؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)