سلام خدمت دوستان عزیز خانواده برتری

یه سوال داشتم که ممکنه تکراری باشه ، اما لطفا هر چند هم قبلا بحث های این چنینی شده و ممکنه دوس نداشته باشین. اما جواب بدین لطفا . 

توی یه پست که چند روز پیش اینجا من خوندم درباره نیاز عاطفی دختراها و خانم ها سوال برام پیش اومد، بعضی کامنت ها گفته شده بود که نه نیاز جنسی احساس میکنن نه عاطفی و بعضی ها هم هر دو رو احساس میکردن و گفته بودن تلفیقیه یعنی هر دو رو با هم دارند و بعضی ها هم گفته بودن نیاز جنسی رو میشه کنترل کنیم اما عاطفی رو کمتر .

اما سوال من اینه آیا امکان داره خانمی نیاز عاطفی داشته باشه ولی نیاز جنسی نداشته باشه یا بالعکس ؟ یا اینکه کلا تلفیقی هستن و هر خانمی که نیاز جنسی داره پس حتما نیاز عاطفی هم داره ؟

و اینکه بعضی خانم ها میگن که تا ازدواج نکنیم نمیدونیم از این لحاظ سرد هستیم یا گرم  ، این مورد چقدر صحت داره ؟

اگه پاسخ بدین ممنون میشم . 

تشکر


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)