سلام

من دارم دیوونه میشم دیگه ...، هیچ کسی هم ندارم بتونم باهاش درد دل کنم یه کم آرومم کنه ، همه ش میگن دختر نباید اول عاشق بشه، میگن فراموشی بهترین راهه، میگن اگه بهش بگی فقط به خودش مغرور میشه که یه دختر میخوادش، بعدش هم لهت میکنه، میگن اگه فراموش نکنی زندگیت رو باختی، میگن الکیه میگن زود گذره حست، میگن تموم میشه ...

یک سال شد پس چرا تموم نمیشه؟، گناه من چی بود آخه؟، چرا اصلا دیدمش، چرا خدا این احساس رو انداخت تو وجودم، یعنی دارم آب میشم کم کم، میدونم هیچ راهی نداره، میدونم هر کاری کنم بدتر میشه، فقط خواستم باهاتون درد دل کنم.

کاش خدا یه چیزی تو قلب ما دخترا میذاشت که تا کسی عاشق مون نمیشد نتونیم بهش حسی پیدا کنیم، آخه این چه شکنجه ایه؟

چند روز پیش یه پست دیدم نوشته بود هر وقت پسر مورد علاقه م رو میبینم تابلو بازی در میارم، تمام نطراتش رو خوندم انگار رو زخمم نمک پاشیدم...، همه جز دو سه نفر گفته بودن اشتباهه، گفته بودن اینطوری بهت برچسب خیلی چیزها میزنن، تهش گفت فراموش میکنم، آخه چطوری میتونی؟، حتما تا الان امتحان نکردی که ببینی غیر ممکنه. 

فراموش کردن هم همون قدر بهت آسیب میزنه که بری بهش بگی، آقای محترم... من شما رو دوست دارم، جرمه؟

اگه مجرم هم بودم بالاخره تاوانش یه زمان پایانی داره، یه روز آزادی ای داره، حتی اون کسانی که حبس ابد هستند، تکلیف شون با خودشون معلومه، من چی؟، یک سال خدا میدونه چند بار تصمیم به فراموشی گرفتم و شکست خوردم، میترسم آخرش از اینجا برم و دلم برای همیشه بمونه اینجا، اون جوری تا آخر عمر هر جا میرم باید چشمهام تمام توانش رو به کار بگیره که شاید یه گوشه ای تو پارکی تو فروشگاهی تو سینمایی مسافرتی جایی خدا خواست و دوباره باهاش رو به رو شدم. 

من امتحان کردم چند ماهی که نبوده اصلا، هر روزش من داشتم دنبالش میگشتم با اینکه میدونستم اصلا تو اون شهر نبود اون مدت، ولی من هر روزش رو امیدوارم بودم یهو ببینمش، این برای همه ی عمره یک آدم تاوان خیلی زیادی نیست؟

آقایون تو رو خدا اگه یه روزی یه دختری بهتون ابراز علاقه کرد نزنید داغونش کنید، بهش فکر کنید اگه نظرتون منفی هم بود یه جوری که دلش نشکنه و غرورش خورد نشه بگید، 

به خدا من کسی خواستگاری هم میاد با اینکه هیچ دینی بهشون ندارم، وقتی میخوام جواب منفی بدم تمام سعیم رو میکنم جوری نباشه که بشکنه، خب شما هم همین طور رفتار کنید، ما که تموم شدیم ولی شاید ...شاید ... فرهنگش جا بیفته کم کم و نسل های بعد انقدر اذیت نشن.

ببخشید سرتون رو درد آوردم، جای دیگه ای نداشتم واسه درد دل, کسی که شنونده ی حرفام باشه یه لحظه به دور از عرف و منطق جامعه. 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)