سلام

من بیست سالم هست و دختر هستم، حدود سه ماه میشه که تو یک محیطی که خیلی رفت و آمد ندارم به یک پسر علاقه مند شدم، این علاقه م برای خودمم عجیبه چون حتی باهاشون حرف هم نزدم.

اما متاسفانه من چون تا حالا علاقه ای به جنس مخالفم نداشتم خیلی تابلو بازی در میارم، منظورم از تابلو بازی اینه که همه ش دلم میخواد نزدیک ایشون باشم و ببینم شون و بیشتر رفتار ها و عملکرد هاشون رو‌ نگاه کنم، از خودم داره بدم میاد، این کارها رو اصلا در شأن خودم نمیدونم، ولی واقعا دست خودم نیست حتی زمان هایی هم که اونجا نیستم و کاری ندارم دلم تنگ میشه، واقعا نمیتونم خودم رو درک کنم.

بدتر از اون حس میکنم حتی یک درصد اگر اگر و اگر ممکن بود ایشون هم از من خوشش بیاد با این ضایع بازی هایی که ناخودآگاه انجام میدم کلا زده میشه و اون درصد کمی هم که میشد امید داشته باشم از بین میره.

نظر شما در مورد این رفتارها چیه؟ تا حالا تجربه ش رو داشتین؟، مشکل خاصی دارم که اینطوری هستم و خیلی تمایل به دیدن شون دارم؟ (اینم بگم بیشتر از فاصله ی زیاد نگاه میکنم و بعضی وقت ها دنبال شون میگردم پیداشون کنم ولی نزدیک که باشم اصلا نمیتونم به سمتی که وجود دارن حتی نگاه کنم، به واسطه ی همین کلا یک بار چهره شون رو بیشتر ندیدم، بیشتر رفتارها و عملکرد و خودشون واسم خاص شده)

به نظرتون این رفتار باعث میشه کسی از آدم بدش بیاد و سعی کنه بیشتر ازش دوری کنه؟، اصلا دست خودم نیست اون مواقع واقعا نمیدونم با خودم چه کار کنم!


مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)