سلام

یک سوال از کاربران دختر و زن در این وبلاگ دارم که ممنون میشم پاسخ بدید؛

یک مغازه ای هست کنار خونه ما که یه دختر خانم خیلی با حجاب که برادر و باباش نظامی هستن، نمیگم عاشقش شدم و حس خیلی زیاد و ویژه ای بهش ندارم ولی بدم هم نمیاد و همیشه دوست داشتم خانم آینده ام از لحاظ پوشش این طوری باشه و از لحاظ تفاوت سنی هم شاید بین چهار تا هفت سال تفاوت سنی ما باشه چون دقیقا نمیدونم این رو .

ولی هر بار برای خرید میرم اون جا نمیدونم چرا احساس میکنم این خانم یه جورایی انگار داره چراغ سبز نشون میده! یه رفتارهایی داره که انگار داره یه جورایی جلب توجه میکنه، میخنده، بعضی رفتارهای خاص انجام میده و صداش رو موقع حرف زدن عوض میکنه! مثل کسی که داره برای یکی ناز میکنه!

به هر جهت میخوام از شما دختر خانم ها بپرسم که به نظر شما این رفتارها میتونه نشونه این باشه که از من خوشش میاد؟ برم بهش بگم ؟

عاشق نشدم، جدیدا تصمیم گرفتم برم جستجو کنم تا یک دختر خوب پیدا بکنم. به هر حال این دختر اگه بهم نه بگه با احترام بهش میگم مرسی از پاسخ تون و میرم!

فقط به هر دختری میشه رفت مستقیم گفت منتهی این دختر خیلی باحجابه و پدر و برادر هم نظامی! یا ابوالفضل! من اگه خودم برم بگم خوبه؟ یا اینکه یکی پیدا بکنم (یک خانم) تووی فامیل و ... اون رو بفرستم که بره بگه.

نمیدونم چرا حس میکنم اگه خودم بگم و واکنشش رو ببینم بهتره، این طوری هم خودم میبینم چطوری میشه و هم اینکه دخترها فکر کنم از اعتماد به نفس پسر خوش شون بیاد اگه راحت با سینه سپر و کفتری برم جلو و بهش بگم! 

به هر حال من نمیدونم الان بیشتر میخوام بدونم این رفتارهاش یعنی چراغ سبزه؟ چون خودم این طوری احساس میکنم .

گفتم بیام یه سوال و مشورتی با شما بکنم کلا شرایطمم برای ازدواج که زیاد مناسب نیست ولی به هر حال قرار بود دل رو بزنم به دریا! میرم هر چی هستم و دارم رو میگم چون اگه صبر بکنم چهار روز دیگه پراید میشه دویست میلیون تومن!!!

 

مرتبط :

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) جلب نظر دختر برای ازدواج (۱۰ مطلب مشابه)