سلام

من یه خانوم مطلقه هستم سی ساله . چهره معمولی دارم و نسبتا مذهبی و با پوشش چادر . ولی مشکلم اینه که نمیدونم به خاطر مطلقه بودنمه یا نه ولی احساس میکنم با هر اقایی در رابطه کاری یا هر چیزی ارتباطی به وجود میاد طرف مقابلم فکر میکنه من دارم بهش چراغ سبز نشون میدم .

من کلا تو احوال پرسی گرم رفتار میکنم. ولی از حد و حدود خارج نمیشم و دلیلی هم نمیبینم که بخوام ارتباطی غیر از ارتباط کاری باشه .

واقعا اذیت میشم نمیخوام با هیچ آقایی هم صحبت بشم ولی گاهی اجتناب ناپذیره . از خودم بدم میاد که آقایی به اشتباه راجع بهم فکرای بد بکنن . باید چطور برخورد کنم ؟

آقایون چطور رفتارایی رو از طرف یه خانوم ببینن به عنوان چراغ سبز خانوم تلقی میکنن؟

ممنون وسپاس

 

بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)