سلام
خیلی وقته یه سوالی برام پیش اومده

سوال من اینه که مگه میشه یه پسر یه دختر و ببینه و در مورد ازدواج فکر نکنه؟ من نمیفهمم چرا وقتی دو نفر از جنس مخالف همدیگه رو دیدن بعد مثلا دختر از پسر خوشش اومده میگن واسطه بفرست؟ خب مگه پسره خودش ندیده دختره رو؟ مگه خودش چش و چال نداره؟! واسطه فرستادن چه معنی ای میده ؟
یا مثلا همین قضیه ی نخ دادن و چراغ سبز و ... ( که اتفاقا برادر محترم مون آقا سامانم موافقن باهاش ) من یکی اصن تو کَتَم نمیره همچین چیزی ینی چی؟؟ بری چراغ سبز نشون بدی ؟ اگر اون پسر دخترو میخواست خودش باید به فکر میفتاد نه اینکه بخوای به فکر بندازیش .
 یا از دختره خوشش میاد یا نمیاد تمایل یا عدم تمایل یه دختر چه دخلی به اقدام اون پسر داره ؟

این همه سنگین و رنگین رفتار کردن کجا و چراغ سبز نشون دادن کجا آخه؟ اصلا اونایی که چراغ سبز نشون میدن همیشه یه حسی بهشون نمیگه من اول اقدام کردم پس اون زیاد بهم علاقه نداشت ؟ بنظر من ارزش یه ازدواج به اقدام پسر اونم بدون این کاراس نظر شما چیه ؟ مخلص کلام: از نظر من پسری که با چراغ سبز بیاد جلو پسر نیست پسر باید خودش به فکر ازدواجش باشه و آدمای اطرافشو خوب بسنجه

نمیدونم چرا انقد بدم میاد از این مدل ازدواج . شاید فکر میکنم اینجور پسرا به خاطر انتخاب نسبتا احساسی شون ضعیفن چون اگر بنا به انتخاب عاقلانه بود هیچوقت منتظر چراغ سبز این و اون نمیموندن و احساس طرف مقابل تو انتخابشون دخیل نمیبود.

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم گفتم لااقل از دلایل این کار با خبر بشم شاید توجیه شدم چون بنظرم اینکار با شان دختر یه جورایی منافات داره .

 

بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)