سلام

دختر چادری و سر و سنگینی ام. پسر سر و سنگین و سر به زیری توی دانشکده مون هست که خیلی بهم نگاه میکنه و همش سعی میکنه یه جوری پیش من قرار بگیره .

مثلا رو صندلی اتوبوسی که جلو منه بشینه و به بهانه هایی بر میگرده عقب رو ببینه. در صورتی که با دخترای دیگه این جوری نیست و بهشون محل نمیده و نگاه نمیکنه.

یه جورایی مطمئنم که دوسم داره . راستش منم ازش خوشم میاد البته واسه ازدواج ولی هیچ عکس العملی غیر از یکی دو بار که یه نیم نگاه بهش انداختم بهش نشون ندادم. ولی نمیدونم چرا هیچ حرفی بهم نمیزنه.

آیا چون دانشجو و شرایطش رو نداره پا پیش نمیذاره؟ آیا زیر نظرم داره و بیشتر میخواد دربارم فکر کنه؟ آیا میترسه بهش جواب رد بدم و غرورش له بشه؟ آیا اون قدری بهم علاقه نداره که بخواد باهام ازدواج کنه؟ آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه و از علاقه من نسبت به خودش مطمئن نیست؟ آهای آقایون که همجنس هاتون رو میشناسید لطفا راهنمایی کنید.

 

 

بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)