سلام

موضوع چراغ سبز دادن ذهنم رو درگیر کرده. من دختری هستم که نمی دونستم لبخند زدن به نامحرم و خندیدن به کارها و حرف های بامزه شون، کمک کردن بهشون و ... نادرسته و ممکنه فکر بدی در موردت بکنند و اینها رو به منزله چراغ سبز برداشت کنند و کسی هم بهم نگفته بود تا اینکه تو این سایت متوجه شدم. این رفتارها رو هم تو فامیل داشتم هم دانشگاه.

حالا همش فکرم درگیره که دیگران چه فکری در موردم میکنند و واقعا اذیت میشم وقتی به این رفتارهام فکر میکنم، مخصوصا فامیل که همیشه هستند. یعنی همه الان من رو دختر بدی میدونند که میخواستم چراغ سبز نشون بدم ؟

 

بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)