به نام خداوند بخشنده مهربان

با عرض ادب و سلام خدمت کاربران محترم خانواده برتر

بنده پسرى ٢٢ ساله از خانواده کم اعتقاد به مسائل دینی هستم ، شرایط ازدواج رو دارم اما نمیخوام شرح حال بدم . شدیدا علاقه به ازدواج با خانواده ای مذهبی به معنای واقعی کلمه رو پیدا کرده ام ، این علاقه از ١٧ سالگی در من پدید آمد ، هر گاه به خانواده ام میگفتم ، خواهرم نا دانسته میگفت اونا از همه بدترن ، منم میگفتم بد و خوب در همه قشر وجود داره ، اونا یعنی مذهبی نما ها .

یک مذهبی واقعی کسیه که خوش اخلاق باشه ، در مجالس ائمه اطهار غیبت نکنه ، چادر رو از روی انتخاب شخصی پوشیده باشه و کنارش حیا داشته باشه ، و البته در کار مردم تجسس نکنه و خودش رو برتر ندونه با نا محرم سنگین رفتار کنه . من حاضرم به خاطر دختری با ویژگی های بالا قید مراسم عروسی ای که مد نظر خانواده ام هست را بزنم و یک مجلس خدا پسند بر قرار کنم ، به جون خودم به جان مادرم نه ریا کارم نه هر تهمتی که تو فضای مجازی به امثال من میزنند .

من ساکن یکی از شهرستان های استان تهران هستم ، جز با دختر مذهبی واقعی با کسی ازدواج نمیکنم ، اما اطرافم کمه ! نمی بینم ! آخه چرا والدین من بی خیال بوده اند و با هیچ خانواده ای رفت و آمد نکردند تا یکی شون که دختر خوبی باشه نصیب من بشه ؟

همچنین اگه خود دختر مذهبی واقعی بود اما خانواده اش نبودند هم با اینکه کار سخت تر میشه اما من حاضرم ازدواج کنم ، لطفا کمکم کنید و بگید چه واسطه هایی در کجا هستند ؟  من خودم دیده ام افرادی که حرمت چادر رو نداشتند ، نمیخوام باعث بد بینی بشم اما دیدم کسی چادری بود و مواد مخدر میفروخت ، اینا رو میدونم به خاطر همین دنبال واقعیش هستم .

لطفا بگید در همین محدوده استان تهران ، در کدوم محله یا شهرستان تهران چنین خانواده هایی بیشتر پیدا میشن ، استرس برای ازدواج گرفتم ! راستی پر حرفی شد اما یه سوال دیگه دارم به اینم حتما جواب بدید ، آیا دختران مذهبی هم فانتزی هایی با همسرشون دارن ؟ برای من وضعیت مالی اصلا مهم نیست ، عاقل بودن خیلی مهمه ، اینکه هدف داشته باشه حسرت زندگی تو اروپا رو نخوره ، بر عقایدش محکم باشه اینا همه کنار هم برام مهمه . با این که وضعیت مالى خودم ، بله خودم نه از پدرم ، خیلی خوبه ولى هیچی جز دیانت ، عقل ، اخلاق مهم نیست .

حتی نوع آهنگی که گوش میده هم برام مهمه


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

دختران با حجاب می تونن برای شوهرشون طنازی و دلبری کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)