سلام به همه خواهر و برادرهای گلم

یه قضیه ای یه مدته ذهنم رو درگیر کرده و مطمئناً این سوال خیلی از دخترهای هم سن و سال منم هست که متأسفانه تو جامعه ما خیلی رواج پیدا کرده. صد البته با راهنمایی های شما داداش های مهربون، خیلی از دخترهایی که این موردها داره براشون پیش میاد، و می خوان از اصل قضیه سر در بیارن، تاثیر می گیرن، می فهمن، درک می کنن از ته دل، و پاک میمونن. و چون دنیا تمام آینه ایست از اعمال و کردار خودمون، شما پسرها هم ناموس خودتون حفظ میشن از خطرات.

من واقعاً دوست دارم از پسرها بپرسم (خواهش می‌کنم برای جواب دادن اول فکر کنین خواهر خودتون پرسیده، با صداقت جواب بدین و راهنمایی مون کنین) 

ببینید منه دختر حتی اگه ادعا هم داشته باشم به هیچ عنوان نمی تونم کاملاً بگم یک پسر رو کامل می‌شناسم و هیچ وقت نمی تونم به قضایا و اتفاقات، تمام و کمال از دید یک پسر نگاه کنم.  این قضیه برای خودم اتفاق نیافتاده خدا رو شکر. 

اما واسه دوستان نزدیکم و خیلی از دخترهای این سرزمین مشکل به وجود آورده. منه دختر و امثال من،  واقعاً می خوایم بدونیم چرا در بعضی روابط قبل ازدواج، از دخترها عکس بی حجاب می خوان؟ 

در صورتی که توی اینترنت و شبکه‌های مجازی پر هست از عکس‌های...!!! می تونید از همون ها نگاه کنید! 

* واقعاً چه فرقی بین اون عکس‌های بی حجاب توی اینترنت و عکس یک دختر پاک که قصدش ازدواج بوده، برای شما وجود داره؟  

* روشن بگین، آیا شما با این عکس دختران معصوم (نمی گم همه معصوم هستند). خودارضایی می‌کنید؟، یا فقط از دیدنش لذت بصری می برید؟ 

* آیا بعد از دیدن عکس هاش، باهاش ازدواج می‌کنید؟ البته گاهی شده. کسی اینجا چنین موردی سراغ داره؟ 

* (این مهمه) آیا می شه بعضیتون واقعاً عاشق یه دختر دیگه باشین ولی باز از یه دختر دیگه عکس‌های... بخواید؟ چون دیدم به عینه.

* آیا این عشق به اون یکی دختر دیگه واقعیه؟  

* و فقط از دختر دومی قراره سوء استفاده بشه و اولی عشق پاک و خالصه؟ 

اصلاً پسری که عاشقه، توان چنین کاری رو داره یا نه؟  

آخه ما دخترها اگه عشق مون پاک باشه هی چوقت نگاه مون سمت کس دیگه نمی ره چه برسه عکس و رابطه! شما چی؟ 

*دیدم پسره حتی می دونه طرفش پاکه. اما باز ازش عکس ناجور می خواد! آخه این چطور ممکنه! 

*آیا می شه پسری عاشق دختری باشه و بهش بگه فقط واسه منی و عکسات فقط برای منه و روت غیرت دارم ولی فقط خودم می خوام ببینم.  و  واقعاً هم متوجه بشی همین طور بوده ولی آیا پسره عاشق واقعی! بوده؟ که خواسته دختر مورد علاقه ش، در حد عکس فرستادن، خراب بشه! اما فقط واسه خودش! 

* آیا شما پسران برای امتحان کردن دختران گاهی دست به این کار می زنید؟ که اگر دختره حتی به زور عکس فرستاد و می دونید واقعاً دوست تون داشته.. قید ازدواج باهاش رو بزنید؟ و اگر نفرستاد ازدواج می‌کنید؟ 

* آیا این قضیه عکس فرستادن فقط به همین ختم می شه یا نه این قصه سر دراز دارد و قراره بکشه به رابطه جنسی؟، یا ازدواج؟، یا خودارضایی؟، استثنا هم هست؟  

* چی می شه که یه پسر از دختری عکس بخواد دختره هم دوستش داره. از رو عشق براش می فرسته. بعد یه مدت رابطه عادی و صحبت پسره به دختر میگه تو خوبی، تو پاکی، من دیگه نمی خوام باهات باشم. خوشبخت بشی. (داشتم تو دوست هام) چرا آخه؟، هدف پسره چی بوده؟، عکس ها دیده نپسندیده؟، امتحانش می کرده؟، هدفش ازدواج نبوده عذاب وجدان گرفته از پاکی دختره؟، کدوم؟  

می دونم اینجا همه می گید ما چنین کاری نکردیم و خبر نداریم ولی بالاخره پسرین و می‌فهمید، خودتون رو بذارید جای اون پسر و به ما جواب بدید. حتی اگه خودتون این کار رو کردید بگین لطفاً.

لطفاً تک سوالات رو جواب بدید، می خوام این جواب ها رو نشون چندین دختر ساده دل و عاشق بدم. البته تو این دوره زمونه خیلی ها با جستجو در گوگل و... وارد این صفحه خواهند شد.

ممنونم.

 

فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر

چطور گول حرف های قشنگ بعضی از پسران رو نخورم؟

شما دخترها چرا اینقدر ساده اید؟

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

با تصور اینکه روزی شوهرم میشه، بزرگ ترین اشتباه رو کردم

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن!

 

مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم قبلا رابطه جنسی داشته یا نه؟

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن !

دختری که در دوران آشنایی تن به رابطه جنسی نده ، سرده ؟!

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !

 

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)