سلام

دختری ۲۲ ساله هستم. همزمان ۳ تا خواستگار دارم که فقط یکی شون از نظر قیافه به دلم نشسته که ۲۴ سالشه، ولی دو نفر از آشنایان که همدیگه رو نمیشناسن بهم گفتن که این پسر با یه دختر قبلا دوست بود و رابطه جدی داشته، قبلش ازش پرسیده بودم که قبلا رابطه ای داشتین یا نه ؟ گفته بود نه.

وقتی من بهش گفتم که فامیل مون میگه با فلان دختر دوست بودید ، گفت چیز جدی ای نبود، خواستم واسه ازدواج آشنا بشیم دیدم به درد هم نمیخوریم و ... ، شرایطش تقریبا خوبه، خانواده م تحقیق کردن مورد خاصی دیده نشده و میگن که هیچ ایراد و مشکل خاصی نداره که بخوای بخاطرش ردش کنی.

من همیشه  آرزوم بود با یه پسر عین خودم ازدواج کنم، پسری که تا به حال با هیچ دختری دوست نبوده و رابطه ای نداشته. همیشه سر نماز و شب های قدر دعام این بود که همسری بهم نصیب کنه که فقط و فقط مال من باشه و چشمش به جز من کسی رو نبینه و دستش به جز من کسی رو لمس نکرده باشه.

حالا با اینکه ازش خوشم اومده ولی ته دلم نگرانم و اعصابم خورده، خانوادم هم تحت فشار گذاشتن منو، به طور وسواس گونه ای نگرانم و مطمئن نیستم، همه ش تصور اینکه با اون دختر رابطه جنسی داشته میاد جلوی چشمم.

من توی اینترنت خوندم که واسه تشخیص باکره بودن آقایون یه راه ها و نشانه هایی هست که میشه فهمید این شخص قبلا رابطه داشته یا نه، اگه کسی در این مورد اطلاعاتی داره میشه در میون بذاره. 

از آقایونی که در این مورد اطلاعاتی دارن خواهش میکنم منم جای خواهرتون میشه کمک کنید. 


مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن !

دختری که در دوران آشنایی تن به رابطه جنسی نده ، سرده ؟!

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)