سلام
من 21 سالمه و دانشجوام . یه دختر خاله دارم که 17 سالشه با یه پسری اشنا شده 19ساله از طریق اینستاگرام دختر خالم مادرش فوت شده تک بچس و من دقیقا مثل خواهر بزرگترشم یعنی همه تقریبا همچین انتظاری دارن ازم که من مراقبش باشم.
بعد این اقا قصدش جدی بود مث اینکه منم باهاش صحبت کردم جدی به نظر می رسید خانوادشم خوب بودن کاملا مرفه و والدینش ادمای با سوادی بودن یک ساله که اشنا شدن هی تموم میکنن اشتی میکنن تا اینکه چند روز پیش همچین پیامی به دختر خاله من داده بود و دختر خالم بهم نگفته بود اقا پسر گفته بود که : گاهی اوقات انقد عاطفه و عشق زیاد میشه که دیگه نمیدونی چطور باید ابرازش کنی و فقط میتونی با رابطه ج ( عذر میخوام ) شدت علاقتو نشون بدی.

دختر خالمم گفته بود که حرومه و گناه داره و ..پسره گفته بود من ایندم مشخص نیست که ایران بمونم یا نه ولی کجای دین خدا گفته عشق حرومه منو تو که عاشقیم به هم محرمیم حداقل الان و کوفته خودمون نکنیم و شبا از دلتنگی میمردم نبودی و ...
که در اخرم گفته بود یه خونه دارن که خالیه و... من از وقتی اینارو خوندم خیلی حالم بد شده ازتون میخوام که کمکم کنید چطوری به دختر خالم کمک کنم میترسم بلایی سرش .بیاد دختر خالمم هیچی نمیگه میترسم یواشکی کاری کنه شماره مادر اقا پسر رو دارم با خودم گفتم اسکرین شات این پیاما رو واسش بفرستم که بعد ترسیدم نکنه پسره هم شماره شوهر خالمو داشته باشه اونم زنگ بزنه و ...
یا اگرم نداشته باشه که میترسم پیدا کنه. دو تا سوال دارم از شما دوستان اول اینکه از اقا پسرا میخوام بپرسم همچین پسری واقعا هدفش چی میتونه باشه؟ ممکنه سوء استفاده جنسی بکنه یا حتی تجاوز با وجود خانواده تحصیل کرده ای که داره؟
دوم اینکه من چطور جلوشو بگیرم چی بگم به دختر   که چشش وا شه ؟ چون دختر خالم به من میگفت واقعا عاشقمه منم باهاش حالم خوبه و این حرفا به  باباشم میترسم بگم بفهمه میکشتش.
به نظرتون اگه خودم با اقا پسر حرف بزنم خوبه؟ چی بهش بگم؟ چطوری کاری کنم که دیگ دهنش بسته شه سمته دختر خالم نیاد ؟
خواهش میکنم کمکم کنید نمیخوام اتفاقی واسش بیوفته

مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم قبلا رابطه جنسی داشته یا نه؟

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد

دختری که در دوران آشنایی تن به رابطه جنسی نده ، سرده ؟!

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !


فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر

چطور گول حرف های قشنگ بعضی از پسران رو نخورم؟

شما دخترها چرا اینقدر ساده اید؟

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

با تصور اینکه روزی شوهرم میشه، بزرگ ترین اشتباه رو کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)