سلام

من دختری ۱۹ ساله هستم، تو سن ۴ سالگی دیگه از محبت مادری محروم شدم و وضع خونه مون از لحاظ عاطفی با زن پدرم افتضاح بود، این ها رو گفتم تا سندی باشه بر یک ضعف بزرگ به اسم کمبود محبت.

تا ۲ سال پیش هم وضع مالی مون افتضاح بود و حالا بهتره، من بخاطر پول رفتم رشته تجربی و کنکور دادم پارسال، اما رشته ی خوبی قبول نشدم. خرداد ماه با یه پسری آشنا شدم که خیلی شبیه من بود از لحاظ روحی.

کتاب خون بود، دانشجو بود و روحیه درونگراش جذبم کرده بود، پسر خیلی خوبی بود از نظرم، قابل توجه آقا پسرهایی که الان میان تهمت بزنن وضع مالی معمولی خیلی معمولی داشت و قیافه و هیکل معمولی هم داشت مثل خودم شهرشون ۴ ساعت از من دوره.

وقتی قبول نشدم بهش گفتم که بره و خودش رو حروم نکنه، اما اون گفت که پیشم میمونه و برام برنامه مینویسه و مشاوره میده و کلی بهم محبت کرد و گفت هرگز نمیره از پیشم. راستی یکی از کشمکش های ما راجع به رابطه جنسی بود، آخه حتی اگه از دین هم نگاش نکنیم خیلی زود بود ۴ ماه؟ 

خلاصه که بعد از مهر ماه که دلم بهش خوش شده بود و درسم رو خوب میخوندم کم کم بد شد، هر ۱ بد اخلاقی منو ۱۰ بار تلافی میکرد و اشکم رو در میاورد که چند روز پیش بهم گفت نمیخوام باهام باشی ...

به نظرتون الان تو دی ماه من چیکار کنم؟، خیلی احساس خالی بودن دارم، تو رو خدا راهنماییم کنید،  دومین سال کنکورمه، بعضی از پسرها از هر در محبتی خودشون رو به دخترهای کمبود محبتی نزدیک میکنن تا ازش سوء استفاده کنن، بعد هم بگن خودش خواست، اگر هم طرف پا نده براشون مهم نیست زود مثل ... پرتش میکنن بیرون.


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

دخترم، انگیزه ی اصلی ازدواجم برطرف شدن نیاز عاطفی هستش

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)