سلام من دختری 18 ساله هستم

من و پسر خالم 10 ماهه که با هم رابطه پنهانی داشتیم و فقط چت میکردیم و حتی تلفنی هم نمیتونستیم با هم صحبت کنیم و به خاطر اینک من خانواده حساسی دارم اصلا نمیتونستم باهاش برم سر قرار تا الان با این وضعیت کنار اومده بود و قرار بر این بود که رابطمونو به همین شکل نگه داریم تا 4 - 5 سال دیگه که هم من رفته باشم دانشگاه هم اون سربازیشو تموم کرده باشه بعد ازدواج کنیم!!

همه چی خوب بود تا همین چند روز پیش که بهم گفت باید عکس از کل بدنت بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه من بدن خیلی خیلی واسم مهمه ! منم الان با این وضعیتمون نمیتونستم اینکارو کنم بعدم خیلی زود بود اگه عکس میفرستادمو با هم ازدواج نکنیم چی ؟ اون بدن منو میدید و چشمم همیشه تو چشماش بود خیلی بد میشد!

خلاصه قبول نکردم و اون در جواب به من گفت اگر ازدواج کردیمو من تو رو کامل دیدمو ازت خوشم نیومد دیگه پای خودته و خلاصه تهدید کرد و دعوامون شد خیلی شدید که دیگه فکر کنم تموم شد همه چی بنظرتون چکار کنم؟

نمیخواستم انقد الکی همه چی تموم شه ، یه راه حل بدبن لطفا اگر امکانش هست؟



فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)