گاهی تصمیمات بسیار کوچک عواقب بزرگ دارد. یه آشنایی ساده بر اساس کنجکاوی یا رودربایستی یا برای اینکه کلاس بذاریم یا دلسوزی و ... می تونه آسیب های جدی بزنن .

نگاه کنید همین رودربایستی برای جامعه زنان ما خیلی پر رنگه !!!  من اینجا داستان خودم رو میگم که تجربه بشه برای همه دخترها، شما هم تجربه ای دارید بگید همه پند بگیریم.

خود من دختر 24 ساله چه گناهی کردم این جوری شد من تو رودربایستی آشنایی کسی رو قبول کردم برادر دوستم بود، چند بار بهم گفت پیش خودم گفتم حالا داره میگه مگه چیه فقط یه آشنایه سخت نگیر قبول کردم .

حالا  آنقدر هم پسر خوبی است که روم نمی شه تمومش کنم موندم چه کنم واسطه میگه زشته یه جلسه دیگه حرف بزن ولی ابدا انتخابم برای زندگی نیست حالا مثل چی گیر کردم بابامم فهمید ناراحت شد کلا نگاهش به من عوض شد، مردم و زنده شدم تا از دلش در آوردم .

خواهشا دوستان قبل هر کاری خیلی به عواقب تصمیمات خیلی ریزتان فکر کنید شاید عواقب عجیبی داشته باشه که فکرشم نمی کنید و بدجور غافلگیرتون کنه. 

لطفا اگر شما هم تو رودربایستی آشنایی بیشتر جهت ازدواج و پذیرفتید بگید یا اگر داستان دیگران و شنیدیدم بگید و کاملم با جزیات بگیدم چی شد و چه جوری تمومش کردید تا هم تجربه ای باشه تا دخترانی که از ما کوچکترن و یا هنوز مواجه با چنین شرایطی نبودن از الآن تجربیات ما رو دیده باشن که چگونه توانستیم با سختی خودمون و نجات بدیم.

 

مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

 

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

انتقال تجربه ناموفقم در دوست دختر شدن

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

مثل یه دستمال کاغذی باهام رفتار کرد و منو انداخت دور

به خاطر ترس از تلافی پسری که دوستم داره، نمیتونم کات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)