سلام
متاهل های عزیز

کدوم اشتباه دوران عقد را کردین که تاثیر بدی روی زندگی مشترک بعد از عروسی گذاشت اگر به عقب برگردین دیگه تکرار نمی کنید و چه رفتاری باید در مقابل پدر شوهر و مادر شوهری که هیچ کمکی نمیکنن انجام داد باید احترام گذاشت و نگاه کرد یا برخورد تاثیری هم داره چون افرادی که چیزی نمیگن نوعی ضعف برای دختر برداشت میکنن ؟


تجربیات زوج های موفق:

سلام دوستان

من یه دختر زیر ۲۵ سال هستم. جدیدا یکی از آشناهای دورمون که من حتی پسر رو ندیده بودم پیگیرن که بیان خواستگاری. خانوادشونو میشناسیم. پسره از هر نظر خوبه و مورد تایید همه ست. ایمان و اخلاق، شغل درآمد و ظاهر . از بیشتر جهات هم کفو همیم . مادرش منو دیده خودش هم  بعد از این قضیایای اخیر چند بار منو جایی دیده ( حرف نزدیم ). هر دو پسندیدن و اصرار دارن که زودتر رسما بیان خواستگاری. ظاهرا همه چی خوب و مثبت به نظر میرسه ...

ولی مشکلی که من دارم اینه که من همیشه دلم میخواست اول طرفمو دوست داشته باشم و رابطه عاطفی بینمون وجود داشته باشه و بعد ازدواج کنیم . همو بخوایم و به هم برسیم. همو کامل بشناسیم و به هم برسیم ... 

خواهش میکنم رک بهم بگین امکان داره که تو همچین ازدواج هایی که حالت سنتی داره شناخت و علاقه شدید شکل بگیره ؟ چون من به شدت احساسی هستم و اصلا  زندگی بدون عشق رو نمیتونم تصور کنم .

به تظراتتون و راهنماییتون احتیاج دارم. خیلی میترسم‌

پیشاپیش ممنون


مرتبط:

عشق برای دخترهای با حیا و محجبه هم پیش میاد؟

چند سوال از کسانی که به روش سنتی ازدواج کردند

شک نکنید که بهترین شیوه ازدواج به روش سنتی است

از ازدواج سنتی اصلا خوشم نمیاد

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

مزایا و معایب ازدواج های سنتی و مدرن

در جامعه امروز، ازدواج به روش سنتی جواب گو هست ؟

گاهی مواقع از خواستگاری سنتی به شدت متنفر میشم

عشقی که در ازدواج های سنتی فیلم ها وجود داره واقعیه ؟

بدترین چیز ازدواج سنتی همین فرایند طولانی بودنشه

سوال از دختر خانم ها و خانم های متاهلی که سنتی ازدواج کردن

چطوری نظرم رو نسبت به ازدواج سنتی تغییر بدم ؟

معیارهایی مدرن برای ازدواج در خانواده ای سنتی ...

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

در ازدواج سنتی میزان صمیمیت دختر پسر در چه حد باید باشه ؟

چه جوری تو خواستگاری سنتی بفهمم یه دختر بهم علاقه داره یا نه؟

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

الان به این نتیجه رسیدم که شوهرم رو عاقلانه انتخاب نکردم

دلم میخواد عشقی داشته باشم و ازدواج کنم

ازدواج بدون عشق یه قمار بزرگه ؟!

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

ازدواج با کدومش، عشق، دوست داشتن یا خویشاوندی؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

عشق شما دوست دخترتان هست یا زنی که با او ازدواج میکنید؟

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

وقتی عشق وجود نداره چرا ازدواج کنم ؟

تجربیات دوران متاهلی یکی از خانواده برتری های قدیمی

نحوه ی بیدار کردن شوهر از خواب !

مرا در خانه سروی هست

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

میخوام که تجربیات زندگی متاهلی ام رو براتون بگم

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)