سلام

راستشو بخواین من یه موضوعیه خیلی وقته مغزمو مشغول کرده!

ما به خاطره مشکلاتی مجبور شدیم خونمونو بفروشیمو بجای دیگه ای بریم 

بعد از چند ماه که توی محله ی جدید زندگی کردیم دیدم که یه نفر پیامکای عاشقانه میده  اصولا من به شماره های ناشناس  جواب نمیدم دختر مذهبی نیستم ولی چادر سرم می کنم ... یه شب اون شماره بهم زنگ زد و گفت که چه عجب جواب دادین و کلی حرف زد که من دوست دارم و فلانو بهمان...برام تعجب اور بود ک همه چیزمو هم میدونه ! حتی اسممو فامیلیمو محل درس خوندنمو اسم بابامو و.... من اصلا تا حالا با هیچ پسری نبودم که بخوام شمارم دست پسری باشه و اطلاعاتی ازم داشته باشن ولی نمیدونم از کجا اون اطلاعات رو هب دست اورده بود..

خلاصه بهم گفت بیا همو ببینیم منم از سر کنجکاوی رفتم دیدمش ولی نه از نزدیکا اون توی ماشین بود و من خیلی واضح نمی تونستم ببینمش

بهم گفت سوار ماشین شو ولی من اینکارو نکردم و بعد این دیدارم یا بهتره بگم همون موقع بهش گفتم که من نه اهل دوستی با پسر بودم نه دوست دارم که با پسری باشم...ولی اون اقا فک کرد به خاطره قیافش من این حرفو زدم و ردش کردم  در صوتی ک ظاهر خوبی داشت..

و برای من متاسف شد ک قبولش نکردم چون فک می کرد ظاهر بینم..

ولی من پیش خودم گفتم اون اگه واقعا منو دوست داشته باشه به هر دری میزنه تا منو به دست بیاره ! نه این که بخواد از راه دوستی بیاد جلو ..

بعد یه مدت یه پسریو توی راه خونمون دیدم که به نظرم اشنا اومد بعد که کمی دقیق تر شدم فهمیدم که اونه البته هنوز مظمعا نیستم ولی از 100 درصد 90 درصد احتمال میدم همونه...

راستش حالا احساس بدی دارم نسبت به این که نیومده سراغم یعنی کار من اشتباه بوده؟ یا این که غرورشو شکستم؟

راستش وقتی به این فکر می کنم که غرورشو شکسه باشم و به خاطره همین دیگه جلو نیومده من از صمیم قلب برای خودم ناراحت می شم نمیدونم کار درستی انجام دادم یا اشتبا؟!

احساس می کنم به خاطره مغرور بودنمه که کسی طرفم نمیاد منظورم پسره!

خواستگار زیاد دارم ولی از ازدواج سنتی اصلا خوشم نمیاد ...چیکار کنم...؟


مرتبط:

عشق برای دخترهای با حیا و محجبه هم پیش میاد؟

چند سوال از کسانی که به روش سنتی ازدواج کردند

شک نکنید که بهترین شیوه ازدواج به روش سنتی است

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

مزایا و معایب ازدواج های سنتی و مدرن

در جامعه امروز، ازدواج به روش سنتی جواب گو هست ؟

گاهی مواقع از خواستگاری سنتی به شدت متنفر میشم

عشقی که در ازدواج های سنتی فیلم ها وجود داره واقعیه ؟

بدترین چیز ازدواج سنتی همین فرایند طولانی بودنشه

سوال از دختر خانم ها و خانم های متاهلی که سنتی ازدواج کردن

چطوری نظرم رو نسبت به ازدواج سنتی تغییر بدم ؟

معیارهایی مدرن برای ازدواج در خانواده ای سنتی ...

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

در ازدواج های سنتی، شناخت و علاقه شدید شکل میگیره ؟

در ازدواج سنتی میزان صمیمیت دختر پسر در چه حد باید باشه ؟

چه جوری تو خواستگاری سنتی بفهمم یه دختر بهم علاقه داره یا نه؟

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

الان به این نتیجه رسیدم که شوهرم رو عاقلانه انتخاب نکردم

دلم میخواد عشقی داشته باشم و ازدواج کنم

ازدواج بدون عشق یه قمار بزرگه ؟!

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

ازدواج با کدومش، عشق، دوست داشتن یا خویشاوندی؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

عشق شما دوست دخترتان هست یا زنی که با او ازدواج میکنید؟

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

وقتی عشق وجود نداره چرا ازدواج کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)