سلام
من نامزد کردم .
یه روز پنهونی رفتم سر دفترچه ی خاطرات نامزدم توی اون دفتر اسم دختر دیگه ای بود ولی اون خطش زده بود به سختی خوندمش نوشته بود که هیچ وقت فراموشش نمیکنه نوشته بود داره براش گریه میکنه دیگه بقیش را نتونستم بخونم .

البته درباره ی منم خیلی چیزای خوب نوشته بود ولی قبلا بهم گفته بود اون دختر اصلا رابطه ی عمیقی نداشته و دوستش نداشته من به روش اوردم و گفتم بهش کلی دعوام کرد گفت دیگه اون اصلا حتی یه لحظه هم یادی از اون نمیکنه .

البته من میدونم اون دوسم داره ولی مثل دیونه ها شدم همش اسم اون دختر تو ذهنمه چجوری باور کنم که من تو قلب همسرم عشقش هستم یا اون ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)