حسته نباشید

من قبلا هم سوال هایی پرسیده بودم که دوستان لطفشون رو بهم نشون داده بودن

منتهی الان یه سوال دیگه دارم


من این رو خوندم :

http://khbartar.blog.ir/post/1274

جالب بود

ولی این کلا میگه عشق بی عشق

من نمیدونم الان این درسته

یا نه صرفا نظر یه نفره

اخه با این حساب کلا برای چی ازدواج کنیم اصلا؟

عشقی که وجود نداره

منم که حالم از بچه داشتن به هم میخوره

میرم میچسبم به کارم

نیاز جنسی هم به مرور با دارو و گیاه و غیره کنترل میکنم

والا دیگه

عشق که وجود نداره

زندگی مشترک هم که کلی مشکل داره

صرفا برای یه رابطه جنسی این همه مشکل به جوم بخرم و این همه ریسک کنم؟

مریضم مگه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)