سلام به همه شما دوستای عزیزم  

من مدتی هست که با این وبلاگ آشنا شدم  واقعا عالیه  باید از  شما تشکر کنم  خدا خیرتون بده که جایی هست که میشه راحتتر درباره مسائل ازدواج صحبت کرد حتی توی کلاس تنظیم خانواده هم اینقدر اطلاعات مفید یاد نگرفتم!!!

راستش یه موضوعی هست که چندین بار دربارش با دوستام و حتی بزرگترها صحبت داشتم ولی نتیجه خوبی نگرفتم تازه فهمیدم مشکل فقط من نیست  خیلی از دخترای هم سن و سال من بعنی حدود 25 چنین مشکلی رو دارند  .

من از همون دوران بچگی دوست داشتم ازدواج نیمه سنتی داشته باشم یعنی من و همسرم توی محیط دانشگاه یا کار یا هر جای دیگه همدیگرو ببینیم و بپسندیم نه دوستی و بعد خانواده ها وارد عمل بشن  .

هیچ وقت از دوستی های قبل از ازدواج خوشم نیومده و تاییدشون نمیکنم ولی خب تقریبا تمام پیشنهادها برای دوستی بوده پس منم قید این نوع ازدواج رو زدم و برخلاف میلم قبول به ازدواج سنتی کردم ولی نمیدونید چقدر عذاب آوره که مادر و خواهر پسر اول بیان خونتون خوب نگات کنن مثل یه کالا اگر خوششون اومد و پسند کردن بعدش آقا داماد رو بیارن  .

اخه تا حالا چند مورد هم یعنی مامانه اومده و بعدش رفته دیگه پشت سرشو هم نگاه نکرده   مثلا یک موردش این بوده که چون وقتی فهمیده که من چادری نیستم قید همه چیز رو زده جالبه که بدونین مادره فقط چادری میخواسته پسره نظرش این نبوده!!!

خلاصه از این که توی خونه بشینم و مامانه یا خواهره بیاد مثل یک کالا منو نگاه کنه  خوب آمار منو بگیره و یه شربت هم بخوره بره اصلا خوشم نمیاد خب چرا از همون اول پسر رو با خودشون نمیارن؟؟

چرا اول باید خانواده پسر بپسندن مگه خانواده دختر دخترشون رو از سر راه آوردن؟؟؟ دختر هم عزت نفس داره مخصوصا دحترای مثل من که اهل دوست پسر نیستن . میدونم اشتباهه ولی گاهی به خودم میگم انگار دخترایی که اهل دوستی قبل از ازدواج هستن دستشون برای انتخاب بازتره  

ممنون میشم که شما دوستای عزیز چه خانم و چه آقا راهنماییم کنید و بگید چطوری نظرم رو نسبت به ازدواج سنتی اگر که خوبه تغییر بدم     

بازهم ممنون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)