8 / 3 / 95 :

سلام به اهالی خانواده برتر ضمن خسته نباشید و شرمندگی
من دختر اردیبهشت74-متاهل هستم..
میخواستم اگه لایقم از خدمتتون بابت این پستم از بانو فاطمه و همسرشون-زن زندگی- به اسم من چیکار داری بچه جون-پاییز-sa-بهار* و... همگی
طلب حلالیت بکنم و از ته قلبم اگه ناراحتشون کردم عذرخواهی کنم
من از اون روز تا حالا عذاب وجدان گرفتم و ناراحت بودم
اگه لایقم ببخشیدم منم بخشیدمتون..
آرزوی خوشبختی و سربلندی برای تک تکتون دارم
در پناه ایزد حق تعالی..

-------------------------

سلام

1 - خیلی آروم کنار فرد خوابیده بشینید

2 - آهسته پشت یا سینه اش را نوازش کنید*بدون اینکه صداش کنی

3 - کم کم نوازش را به مالش تبدیل کنید*یعنی با کمی فشار همراه باشه*

4 - تا زمانیکه فرد خوابیده و هیچی نگفته گفتن هر چیزی ممنوع!

5 - وقتی که فرد تکون خورد شروع به نوازش موهاش و با انگشتتون کف سرشو ماساژ بدید

6 - شروع کنید حرفای عاشقانه بگید " قربونت برم،فدای اون چشمای خمارت بشم،هم کسم و ... "

7 - وقتی فرد چشماشو باز کرد بگید " گل من نمیخوای بیدار شی؟ صبح شده ها"

8 - در مرحله ی آخرم انگشتای دستشو و سرشونشو ماساژ بدید تا سرحال بشه...

اگه هرکسی رو به این روش بیدار کنی متوجه میشی که چقدر با انرژی و سرحال میشه .

10 وقت نمیبره ...


" دختر اردیبهشت74-متاهل "


تجربیات زوج های موفق:

مرا در خانه سروی هست

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

میخوام که تجربیات زندگی متاهلی ام رو براتون بگم

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟

مرتبط با شوهر داری :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)