سلام

من خیلی وقته که به خانواده برتر سر نزده بودم، بودم حدود دو سالی میشه، از اون موقع تا حالا عقد کردم و دو هفته پیش هم ازدواج کردم.

خواستم بیام تا تجربیات دوران متاهلی تاکنون رو براتون بگم تا بلکه چند نفری ازش استفاده کنن؛

دوران عقد ما ۱۵ ماه طول کشید، تو این دوران تلخی و شیرینی های خاص خودش رو داشت، به دلیل اینکه ازدواج ما سنتی بود طبیعی بود که با هم اختلاف نظر داشته باشیم و البته هنوز هم داریم، در بعصی از موارد اما بسیار کمتر شده نکته ای که این وسط بود حفظ احترام حداکثری بین من و خانومم در مواقع اختلاف نظرمون بود، یادم نمیاد تا الان صدای بلند همدیگه رو شنیده باشیم یا خدای نکرده حرف ناپسند و زشتی به همدیگه زده باشیم.

خلاصه بگم که احترام متقابل یکی از مهمترین نکات مهم زندگیه، حتی در مواقعی که با همسرمون تنهاییم. 

مورد بعد که بخوام براتون بگم بحث زناشوییه؛

همون طور که کاربران میدونن این مورد خیلی مهمه تو زندگی علی الخصوص برا آقایون، اما برای داشتن یه رابطه خیلی خوب رعایت چند نکته ریز اما بسیار مهم از طرف خانم و آقا الزامیه.

نکته اول اینکه آقایون ابراز محبت و عشق نسبت به خانوم رو فقط در رابطه یا چند دقیقه قبل رابطه محدود نکنن در غیر این صورت خانوم فکر میکنه که شما اونو برای رابطه جنسی میخواین.

تو جمع از خانوم تون حمایت کنید، وقتی میبینید مثلا تشنه هست بلند شید جلو همه براش آب بیارید یا میوه براش پوست بکنین یا هر کار دیگه ای که تو جمع اعلام کنین که این خانوم عشق منه.

تو خونه هم با عشق و علاقه براش کار کنین سعی کنین قبل اون که خانوم بگه خودتون انجامش بدین

تو رابطه هم اول سعی کنید خواسته خانوم رو برآورده کنین و بعدش خواسته خودتون برآورده میشه خود به خود.

من همین کارهای ریز اما مهم رو انجام میدم نتیجه اش این بوده که خانومم هم تلاش کرده که بهترین باشه برام از هیچی دریغ نکرده برام و عاشقانه داره باهام زندگی میکنه و از نظر جنسی هم کاملا از هم رضایت داریم.

در زندگی زناشویی، غرور، منیت، حرف دیگران، دخالت اطرافیان، کم رویی در ابراز عشق و ... رو حذف کنین، خیلی از مشکلات تون برطرف میشه.


تجربیات زوج های موفق:

نحوه ی بیدار کردن شوهر از خواب !

مرا در خانه سروی هست

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

میخوام که تجربیات زندگی متاهلی ام رو براتون بگم

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)