سلام

من یه دخترم و هجده نوزده سالمه. آقا رک و پوست کنده بگم من خیلی تنهام، به ظاهر شادم ولی واقعاً از درون خیلی تک و تنهام. هیچ دوستی ندارم به جز گوشیم، بعد خانواده م میگن این قدر نرو توو اون گوشی، بابا آخه چه کار کنم دارم دق می کنم از تنهایی.

مدتیه این جا رو پیدا کردم و یه جورایی وابسته ش شدم، چون تنها جاییه که احساس می کنم می تونم حرف هام رو بگم،، واقعاً هم آنلاین ترین ها، تنها ترین ها هستند، آخه اگه یکی باشه که حرف هامون رو بفهمه چرا باید اون ها رو ول کنیم بریم پی گوشی. من، از تنهایی هست که به گوشی معتاد شدم. 

راستش رو بخواید بعضی اوقات میزنه به سرم وارد رابطه دوستی بشم ولی باز جلوی خودم رو می گیرم. با خودم میگم تحمل کن این هم می گذره. نمی دونم چه کار کنم خواهشاً کمکم کنید.

فقط خواهشاً نگید درست رو بخون چون ترکش کردم، نگین برو کتاب بخون که خوشم نمیاد ازش، و اینکه خانواده م هم جوری نیستن که آدم بتونه پیش اون ها خودش باشه.

چه راهکاری به جز این ها دارید لطفاً یه تنها رو از تنهایی در بیارید. منتظرتونم


پیشنهاد:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) خسته شدم از تنهایی (۲۶ مطلب مشابه)