با سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم. من تا قبل از ورود به دانشگاه گوشی نداشتم. چون خانواده م مخالف بودند. زمانی که وارد دانشگاه شدم، اولین گوشیم رو خریدم. در دانشگاه دوستم برنامه ای نصب کرد که تو اون تمام بچه های کلاس بودند. چند روز بعد دختر خانمی که نمی شناختم،بهم پی ام داد و نمرات درسم رو پرسید و ...

بعد از مدتی فهمیدم که ایشون هم کلاس من هستند ولی ترم 1 مرخصی بودند. بعد از آشنایی، از من سوال درسی و کمک درسی میگرفت تا اینکه مهر ایشون به دلم افتاد. در واقع اولین دختری بود که باهاش چنین ارتباطی میگرفتم، چون با دخترهای فامیل هم به اون صورت حرف نمیزنم. بهشون گفتم و ایشون فکرشون رو کرد و خواسته هاش رو گفت که بیشتر مادی بود، منم قبول کردم، ولی ایشون زدن زیر حرفشون و بهم گفتند که برام ارزش نداری.

منم سعی کردم فراموش کنم که بعد از مدتی دوباره پیام دادن و ...، دوباره الکی داد زد و...، یه جورایی بلاتکلیف بود و من مطمئن نبودم که به خانوادم بگم. چون آبرو داشتم، بعد از چند ماه تصمیم به مهمانی گرفتم ولی ایشون منصرفم کردن. ازم جزوه خواست و منم با لحنی بد با ایشون حرف زدم. اون شب اعصابم بهم ریخته بود و اولین گریه رو هم کردم براش، چون ترم آخر بود.

مادرش هم میدونست ولی خودش میترسید مبادا کسی منو با ایشون ببینه، تا اینکه سراغم رو از دوستم گرفته بود و بهم پیام داد که من شما رو قبول میکنم. به عقیده ایشون من بد اخلاق، بی پول و بدون مسکن هستم و گفتند که سعی کن کار کنی تا بیای خواستگاریم.

الان هم چند هفته است که اصلا جواب پیام هام رو نمیده و ... به نظرشما؛ 

چیکار کنم؟، رو حرفش حساب کنم؟، یا از ذهنم پاکش کنم که خب سخته، از لحاظ رفتار شبیه به هم، خشک و نسبتا سرد هستیم، ولی ایشون در حجاب کمی بازتر و بنده هم از لحاظ ظاهر، لباس های پارچه ای و پیراهن و کاملا مرتب هستم.

ممنون وقت گذاشتید.


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه)