سلام دوستان گلم

 من 18 سالمه و ساکن تهرانم از فردا انشالله وارد دانشگاه میشم . دانشگاه ازاد تهران

من واسه ورود به دانشگاه خیلی نگرانم از لحاظ درسی که به کنار از لحاظ محیط دانشگاه بیشتر میترسم !!

همینجوریش واسه ثبت نام که رفته بودم تو دانشگاه و تقریبا شلوغ بود چشما ماشالله مثل چی کار میکرد !! همه پسرا دخترا رو و دخترا پسرا رو هی نگاه می کردن البته من که خودم دخترم بیشتر نگاه پسرا رو که می دیدم همه به دخترا نگاه نگاه میکردن خودمم با اینکه وضع پوششم خوبه و معمولیه اما بازم نگاه میکردن من خوشم نمیاد از این نگاه ها !!یعنی چی هی نگا نگا میکنن!! نگا نگا هم نکنن حداقل یه نگا رو به ادم میندازن ! حالا بعضیاشون بعدش بازم نگا میکنن بعضیاشونم نه همون یه بار بسشونه

 یعنی تا 6 سال دیگه که بخوام ارشد بگیرم باید تمام این نگاه هاشونو تحمل کنم ؟!!

ازون ورم خیلیا بهم گفتن دانشگاه مخصوصا آزاد محیطش خیلی بده خیلیا گفتن میریم دانشگاه و  تغییر نمی کنیم اما رفتن و لاشی برگشتن ! میگن اگه یه لحظه افسار خودتو از دست بدی دیگه رفتی که رفتی !

واقعا هم همینطوره من فقط برا یه ثبت نامش رفتم یه لحظه نزدیک بود وا برم !!! ولی سریع خودمو جم و جور کردم و ذهنمو و چشممو کنترل کردم و نزاشتم افسارم از دستم خارج شد

 

بنظرم دانشگاه مثل یه دریاس اگه شناگر ماهری باشی و شنا بلد باشی توش غرق نمیشی اما اگه بلد نباشی رفتی که رفتی !

ولی میترسم از ادامه ی این مسیری که تازه شروع شده میترسم نکنه منم  چه خواسته چه ناخواسته برم سمت رابطه های چرت و پرت با جنس مخالف ..

من چند سال پیش از سر بچگی یه بار عاشق شدم و دوست پسر داشتم اما تموم شد این رابطه و ازون به بعد تا حالا هیچ دوست پسری نداشتم ولی انقدر از دانشگاه بد گفتن که ترسیدم خودمم وارد محیطش شدم واقعا ادم یه جوری میشه !

البته میگم شایدم چون اولین بارمه برام اینجوریه و کم کم برام عادی میشه

چون مثلا من کلاس زبانمم دختر پسر قاطیه اما هیچ جوری نمیشم اصلا ! معمولیم و کسی هم به کسی کار نداره

من تو دانشگاه  پسرا رو می بینم که چیجوری چشم چرونی میکنن بدتر از پسرا بدم میاد و میگم واقعا اینا قراره پس فردا به همسرشون یا به عشقشون وفادار بمونن؟؟ گاهی با یک نگاه هم خیانت رخ میدهد ...

تو دانشگاه منم باید مث همه باشم یا که نه خودم باشم و دنیای خودم و به کسی کاری نداشته باشم و سر به زیر برم و بیام و دنبال چرت و پرت نباشم ؟

اصلا چیجوری باید رفتار کنم؟ اگه یه پسر اومد طرفم چی؟

من هر چقدرم کم محلی کنم بازم پسرا میان طرفم ؟ پسرا دنبال همه جور دختری میرن ؟حتی دختر ساده ؟ یا فقط بد حجابا؟

نکنه من به هیشکی محل ندم و اونا ببینن اینجوریم بدتر نقشه بکشن و شرط بندی کنن که هر کی دل این دخترو برد و خامش کرد مثلا فلان چیزو بهش میدیم!

همه دانشگاه ها محیطش اینجوریه و خرابه و پسرا دنبال دختران یا فقط ازاد اینجوریه ؟؟؟

کلا سر درگمم چه جوری رفتار کنم تو دانشگاه؟ یا اصلا دختر خوب اگه گیر نیوردم که تو دانشگاه باهاش دوست باشم چی؟ تنها باشم اشکال نداره؟ میشه کلا با کسی نپرم ؟ولی خوب میگن واسه پروژه ها لازمه کار گروهی داشته باشی

در این بین یکی بهم گفت  که چه اشکالی داره آدم با جنس مخالف رابطه اجتماعی و معمولی و مث خواهر برادر و بدون چشم داشتی داشته باشه گفت با پسر برو با پسر بیا بزار جنس مخالفتو خوب  بشناسی نقطه ضعفاش نقطه قوتاش و بشناسی چون قراره یه روز باهاش (یعنی با یه پسر ) زندگی کنی

یا گفت که تو دانشگاه گروههای دختر و پسر هستن که واقعا خوبن و کمک هم میکنن و مث خواهر برادرن برو باهاشون در ارتباط باش ولی برعکسش گروه های لاشی گری دختر و پسرم هست تو اینا اصلا نرو

 

حالا من موندم چیکار کنم؟ اگه یوقت یه پسر اومد سمتم و ول کن نبود و کلی حرفای گنده گنده زد از کجا بدونم واقعا راست میگه یا دروغ ؟؟

اخه شما پسرا چرا اینجوری شدین  : ( دیگه به هیچکدومتون نمیشه اعتماد کرد ...


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)