با سلام

من به تازگی با سایت خانواده برتر آشنا شدم فوق العاده عالی هستش ممنون از اینکه محیط مناسبی رو فراهم کردید تا بتونیم بدون ترس از شناخته شدن در مورد دغدغه های زندگیمان صحبت و مشورت کنیم

من دختری 20 ساله و مذهبی هستم زمانی که برای کنکور اماده میشدم نذر کردم که اگر در رشته دلخواهم (پزشکی) قبول شدم بعد از ورود به دانشگاه چادری شوم و این پوشش رو هم واقعا دوست دارم اما پس ورود به دانشگاه خیلی تو ذوقم خورد .

روابط همکلاسی های پسر و دختر خیلی صمیمی تر از چیزی هست که فکرشو میکردم تقریبا هفته ای دو سه بار همه دسته جمعی دخترا و پسرا با هم بیرون میرن و کلا خیلی راحتن همه با هم .

ولی من با وجود گذشت دو ترم هنوز یخم اب نشده و فکر نمیکنم هم هیچ وقت بشه ( من دانشگاه ازادم ) اصلا با پسرا راحت نیستم یه جورایی حس میکنم توی کلاس من مثل بقیه نیستم و همکلاسی هام با من خیلی خاص برخورد میکنن انگار از من میترسن .

همکلاسی های دخترم هم بخاطر اینکه مثل خودشون نیستم با من خیلی اخت نمیشن و ازم فاصله گرفتن . تقریبا میشه گفت از کلاس خودمون هیچ دوستی ندارم و فقط با چند تا از ترم بالایی ها که مثل من هستن دوستم .

توی کلاس خیلی تنها هستم این به درسم هم داره لطمه میزنه از این موضوع واقعا کلافه ام طوری شده که الان که تابستان داره تمام میشه وقتی فکر میکنم دوباره باید به اون شرایط برگردم واقعا عذاب میکشم .

حس میکنم به خاطر چادری بودنمه چون توی کلاس فقط من چادر میزنم حتی چندین بار که همکلاسی های پسرم مرا مسخره کردند واقعا خیلی ناراحت شدم و هر دفعه تا خود صبح گریه کردم ولی خودمو زدم به کر گوشی  .

احساس میکنم همکلاسی هام و مخصوصا پسرا ازم متنفرن که مثه بقیه بچه ها باهاشون راحت نیستم و بیرون نمیرم اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم .

به نظر شما من  رفتارم اشتباهه و باید مثل بقیه باشم و اینکه عکس العملم در مقابل تمسخر و نگاه های تنفر امیز پسرای دانشگاه چجور باشه ؟


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)