سلام

من یه دانشجو هستم و ترم ۲ . ظاهر خوبی دارم ولی دیر دوست پیدا میکنم! روزهای اول دانشگاه چند روز همش تنها بودم . کسی سمتم نمی اومد راستش! چون پوکر فیسم و خیلی خنثی. یعنی به اون صورت که بقیه بگو بخند میکردن و پسرا رو مسخره میکردن من همراهی شون نمی کردم. یه جا می نشستم و با گوشیم ور میرفتم . استاد هم که میومد تمام حواسم به اون بود. بقیه فکر میکنن خودشیفته ام و مغرور ولی در واقع اینجور نیستم فقط دوست ندارم کار بیهوده بکنم و الکی بخندم.

یکی دیگه از دخترا با بقیه خیلی صمیمی بود ‌ولی به مرور باش بد شدن . من تا اواخر ترم ۲ دلیل طرد شدنش رو از طرف بقیه بچه ها نفهمیدم. یعنی باش قطع ارتباط کردن. از شانس بده من اینم اوند با من روز به روز صمیمی تر شد حتی چون همشهری بودیم و مسیر دانشگاه مون یکی بود هر روز با هم میرفتیم.

خلاصه به مرور دختران با منم لج کردن ، بدون اینکه دلیلش رو بدونم! یه قدم میذاشتم بهم تیکه مینداختن و پشت سر من و اون حرف میزدن خیلی اذیت میشدم. بعد یه مدت فهمیدم این دوستم با یکی از پسرهای کلاس در ارتباطه و قرار ازدواج گذاشتن ، البته الان فقط در حد چت با هم هستن و صبح ها زودتر از همن میان دانشگاه و میرن کتابخونه.

به گوش دخترهای کلاس هم رسیده بود و یه جورایی بهش تیکه مینداختن که دنبال شوهره و فلان. دلیل لج کردنشونم این بوده که دختران از یکی از پسرهای کلاس تعریف کردن و این دوست من با پسره چت کرده و حرفاشون رو بهش میگفته.

خلاصه منم سعی کردم روز به روز ازش فاصله بگیرم و دوست بهتری پیدا کنم. آخرشم باهاش دعوا کردم و حرفایی بهم زد که هنوز موندم چطور با حماقت کامل همچین دوستی رو انتخاب کردم . گفت که تو فکر کردی رقیب منی ؟ اینقدر دختر خوشگل تو کلاس هست که پسرا چششون دنبالشونه و اصلا تو، تو چشم شون نمیای و ...

میخوام از دوستایی که تو این سایت هستن سوال کنم که آیا واقعا دوستی با پسرهای همکلاسی و چت باهاشون یه افتخاره؟ چطور میتونم این اشتباهم رو تو انتخاب دوست جبران کنم؟ آیا اصلا میشه؟ چون ممکنه این شخص بدگویی منو پیش بقیه هم کرده باشه که باهام بد شدن ...

من همیشه سعی کردم رفتارم موقر و متین باشه و با کسی دشمن نباشم اما بخاطر دوستی با این شخص الان میانه خوبی با بقیه هم ندارم


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)