سلام دوستان

راستش من همیشه دوست داشتم یه ذره هم که شده برای اطرافیانم جذابیت داشته باشم. با دیدن مسابقه خندوانه به این فکر افتادم که شاید منم بتونم این کارو یاد بگیرم.

جایی شنیدم که ۶۰-۷۰ درصد حال خوب آدم ها ( منظورم اینایی هستن که همیشه حال شون خوبه و شادن ) برمیگرده به ژنتیکشون و یه ژن به خصوص داره. ولی شاد زندگی کردن قابل یادگیری هم هست تا یک جایی. سوالم اینه چجوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

۱.کسی کتاب خوبی در این زمینه مطالعه کرده؟

۲.فیلم یا سریال یا کلیپی دیدین که فکر کنید میتونه موثر باشه؟

۳.شخصیت کارتونی یا بازیگری مد نظر دارید که تو قدم های اول بشه کاراش و رفتاراش رو تقلید کرد؟

پیشاپیش ممنونم از دوستان


مرتبط :

با وجود بدی های دنیا، چطوری زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم؟

میخوام شاد بشم و شادی رو به خانوادم هدیه بدم

کاوش روان برای پیدا کردن موانع شادی

بالاخره منم دختر جوونم دوست دارم گاهی شاد و سرحال باشم

چطوری خودتون رو شاد و خوشحال میکنید؟

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید

نمی دونم چطور می تونم شاد و سرزنده باشم ؟

دلم میخواد دوستام رو که مامان شدن خوشحال کنم

چطوری می شه یه مرد یا زن رو خوشحال کرد ؟

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه ؟

دعوت به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر


مرتبط 2:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)