سلام خوبین؟

من امیر محمدم 20 سالمه ، سوال داشتم از همتون لطفا جواب بدین .

من 1 ساله افسردگیم شدید شده پیش دکتر روانشناس و روان پزشک هم رفتم یه مدت هم دارو مصرف کردم اما درست نشد!!!

راستش جدیدا یه افکاری تو مخم هرج و مرج میکنه و من با این شخصیتم حال میکنم! من خواننده ام ( رپ میخونم ) ولی نمیتونم لقبمو بگم شرمنده! از وقتی رپر شدم افسردگیمم بیشتر شد!

راستش 5 ساله که عشقم ولم کرده و 3 ساله که ازدواج کرده ولی من هنوز تو شوک کارشم و عاشقشم ...

2 ساله که سیگاری شدم در صورتی که یه زمانی یه فرد سیگاری از پیشم رد میشد حالم به هم میخورد ولی الان عاشق سیگار و بوی سیگارم بهم شدیدا آرامش میده!!!

احساس میکنم جنون دارم چون همش افکارم جنگ و خون ریزیه و همش حس میکنم که یه گرگم ( من داغونم ببخشید )

راستش هم خوشگلم هم خوشتیپ جوری که همه میگن ولی کلا بیخیال ازدواج شدم که دختریو بدبخت نکنم ( خیلی دلم میخواد با یکی تا آخر باشم ولی ... ) نمیتونم عشق اولمو فراموش کنم و هنوزم عاشقشم ( دو بار خودکشی کردم متاسفانه نشد که بمیرم حیف)

موهای شقیقه هام و ته ریشم سفید شده بسکه شکسته شدم عین مردای 40 ساله شدم ولی از شخصیت خشنم خوشم میاد ( عاشق سیگارم هستم)

حالا سوالم اینه چیکار کنم آدم شم؟ بشم همون امیرمحمد سابق که شیطون و شوخ بود ؟؟؟

تو رو خدا کمکم کنید


مرتبط:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)