درود وقت همگی بخیر

من یه سوالی برام پیش اومده که دوست دارم راهنمایی کنید

در واقع برای من یه مشکله این موضوع که نمیدونم چه جوری باید حلش کنم .

مشکل من همسره دوستای همسرم هستن!

نمیدونم چه جوری بگم کلا این اکیپ خیلی با هم راحتیم به واسطه ی اینکه خب همسرامون از بچگی با هم دوست بودن و از برادر بهم نزدیک ترن یه جورایی همکاریم . با هم خوبیم خیلی دخترا و پسرای خیلی خوبی هم هستن و راجب این موضوع شکی ندارم .

اما یکی از این خانم ها بعضی وقت ها یکم شوخی های جنسی بدی رو تو جمع مطرح میکنه . جوری که من خیلی بدم میاد ولی نمیدونم چه جوری اونا عادی کنار میان ، میگه بعدشم خنده کریه میکنه . شوهرشم میخنده ، همه هم میخندن ، ولی من بدم میاد .

دوست ندارم عنق جلوه کنم ولی خب حس بدی بهم دست میده ، من با دوستای همسرم و برادراش خیلی راحتم مثل داداشم هستن اما نه تا این حد که وقتی شوخی های جنسی و زشتی مطرح میکنه اون دختره قش قش بخندم .

همسراشونم مثل خواهر من دوست ندارم بی دلیل کات کنیم ارتباطمون رو یا مهمونی ها رو نریم اما نمیدونم چه جوری جلوی این شوخی های مسخره رو بگیرم

مثلا این آدم که مد نظره منه همیشه از این شوخی ها میکنه ، یه ذره هم خجالت نمیکشه و شرم و حیا نداره

یادمه یه بار تولد شوهرش بود قرار بود جمعه باشه برنامه هامون جور نشد و هماهنگ نبودیم افتاد شنبه ، وسط مهمونی یکی برگشت بهش گفت مثلا عسل جون بشین خسته شدی بسه دیگه کم کار کن

یه عشوه خرکی اومد و گفت اره مخصوصا که دیشب شهاب خیلی ازم کار کشیده واسه کادو تولدش نا ندارم . آقا اینو گفت و همه خندیدن و منم حالم داشت بهم میخورد و کلی مورد مشابه که دوست ندارم تعریف کنم .

واقعا میگم دختر بدی نیست و بدی ازش ندیدم با محبته فقط این جلف بازی هاش و همراهی عجیب اکیپمون ناراحتم میکنه ، نمیدونم چه جوری با این موضوع کنار بیام .

با همسرم هم که درمیون گذاشتم خودشم گفت که خوشش نمیاد ولی میگفت سخت نگیر و عکس العمل نشون نده ، بی اهمیت باش چون مدل شون این جوریه از اون موقعی که ازدواج کردن . اما من نمیتونم بعضی مواقع دیگه خیلی باز شوخی میکنه تو جمع ، من چه برخوردی باید باهاش داشته باشم.  بندازم به شوخی و تذکر بدم زشته؟


مرتبط:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)