سلام خدمت دوستان عزیز

من پسری هستم ۲۳ ساله، من دارم به ازدواج فکر می کنم ولی یک مشکلی دارم، به نظر خونوادم که خیلی سعی کردم تغییر کنم ولی نمیشه اصلا.

اونم اینه که در هر حالتی خیلی شوخی می کنم و همیشه در حال خندیدن. گاهی وقت ها اینقدر می خندم تا سر درد بگیرم، گاهی حتی دلیل خنده هم از دستم در میره. کلا ذهنم در این یه مورد به خصوص خیلی خلاقه و سعی می کنم از بدترین مشکلات چیزهای خنده دار بسازم و شاد باشم. باورتون نمیشه حتی مجلس ختم دختر عموی ۶ ساله م رو با حرف هام تبدیل کردم به جنگ شادی انگار. عموی بنده که عموی متوفی هم بود ازم قول گرفت حداقل تا دو هفته هر شب برم پیش خونواده دختر و شادشون کنم از اون حال و هوا در بیان، مسخره بازی در بیارم براشون، مثلا سوسک بشم اونا بخندن یادشون بره دخترشون رو ...!

ولی مادرم یه نظری دیگه ای داره و حتی خودش که گاهی از خنده غش می کنه با کارهام میگه تو خیلی اخلاقت بچه گونه ست و همه ش دهنت بازه و زن بگیری دووم نمیاره یا سوء استفاده می کنه سوارت میشه، میگه بی بخاری خاک تو سرت پسرم !

البته گاهی هم برای کنجکاوی جدی میشم ببینم چه مزه اییه، حالا شما نظر بدین بانوان گرامی مخصوصا که اگه ی تحفه ای مثل من بزنه به سرش بیاد خواستگاری تون جوابتون چیه؟، اون خانومی که بخت سیاهش باعث میشه زن من شه بدش میاد احتمالا به نظرتون ؟

هر کی در حد توانش یه نظری بده دیگه دور هم باشیم.

مرسی فداتون برم 


مرتبط:

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)