سلام

من یه دختر 19 ساله هستم که خیلی خجالتی و کم حرفم. از بچگی اینجوری بودم. به نظرتون چکار کنم که عوض بشم؟ همیشه که تو جمع باشم، ساکت و بدون حرف میشینم. یعنی اصلا حرفی برای گفتن ندارم و فقط سکوت میکنم. احساس میکنم اضافی هستم!

تا حالا هم که چند بار با دوستام بودم. همش ساکت بودم. و احساس میکنم آدم بیخود و اضافی هستم. و تو دلم میگم مثل اگه تو این جمع نبودم چی میشید؟! هیچی نمیشد چون اصلا کسی بود و نبود من براش فرقی نداره و حتی جام خالی نمیشه.

من این شکلی زندگی کردن رو دوست ندارم و دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم. بنظرتون چکار کنم که عوض بشم؟!


مرتبط 1:

برای بالا بردن اطلاعات عمومی از کجا باید شروع کرد ؟

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

میشه سلام و احوال پرسی کردن رو یادم بدید ؟!

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه


مرتبط 2:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)