سلام به همه خانواده برتری های گل و عزیز

یک هفته‌ای هست که برای پرسیدن سوالم دو دلم. چون این قدر به نظر خودم غیر عادی و مسخره هست که حتی بهم بخندید.

ولی خوبیش اینه که شما منو در واقعیت نمی‌شناسید و حتی اگر مسخرم کنید! 

من یک دختر جوان هستم که کلاً اهل دوست و رفیق و بیرون رفتن از خونه و دور همی های دوستانه و... نبودم از اول. همین جوری تو خونه بزرگ شدم  سرم تو درس بود و کتاب و اصلاً رغبتی به رفتن در اجتماع، حتی عروسی و عید دیدنی و... نداشتم.

درونگرا و خجالتی و جامعه گریز نیستم ولی خوشم نمیاد از جمع‌های زنانه و حرف‌های خاله زنکی. از بیشتر دور و وری هام هم خوشم نمیاد چون غالباً یک رفتار بی خود و دور از شانی ازشون دیدم که از چشمم بیوفتن. خلاصه که عوامل زیادی باعث شد من به جمع‌های فامیلی و... علاقه نداشته باشم. 

اینکه این مساله خیلی حاد نبود تا قبل از این ولی الآن من بزرگ شدم و تقریباً در سن ازدواجم و مثل بقیه‌ی دخترهای همسنم زیر ذره بین مامانا و خواهرهای جویای عروس. البته الآن حاد نیست برام ولی برای مامانم حاده.

مشکل اینه که من اصلاً احوال پرسی و تعارفات مرسوم و خوش و بهش با یک فردی که تازه آشنا شدیم و این قبیل حرف‌های اضافه و وقت تلف کنی ها رو بلد نیستم! عجیبه نه؟ خب دیگه هر کی یه دردی داره خخخخ. تقریباً شبیه چوب خشکم:)) 

البته با افرادی که می‌شناسم خوبم و میگم و می خندم ولی با افراد دیگه که باهاشون حرفی ندارم مثل اقدس زن همسایه و خاله‌ی شهناز دختر عمو و شمسی زن داداش کبری نوه عمه و... احوال پرسی گرمی بلد نیستم بکنم.

این رو مامانم میگه!! میگه زشته دختر یه کم متواضع و لبخند به لب باش! مامانم اجتماعی و خونگرمه و کافیه کنار یکی بشینه دو دقه بعد میبینی گرم صحبتند.

ولی من نه. توی خیابون هم من فوق جدی و خشک هستم چون فکر می‌کنم هر و کر کردن خیلی زشت باشه ولی مامانم میگه مثل شمره قیافت آدم میترسه نگات کنه: (

کلاً دلش می خواد من باهاش برم دور همی های خاله زنکی زنانه یا عروسی و یا حتی روضه!!

میگه تو اجتماع باش تا تو رو ببینن. فکر کنم دلش می خواد زودتر شوهرم بده. اینار و بی خیال، میشه بهم یاد بدید؟ احوالپرسی رو میگم. فعلاً این اورژانسیه برام.

فقط بلدم بگم: 

سلام خوب هستید؟ 

اون هم به حالت زمزمه و یواش

تموم! 

و ضمناً خیلی استرس این رو دارم که وقتی با یکی سلام و احوالپرسی می‌کنم اون سرد برخورد کنه و من ضایع شم! اوه چه سوال بی خودی بود واقعاً. تا تصمیم به پاک کردن و نفرستادنش نگرفتم میفرستمش. جواب بدین لطفاً

ممنون

خداحافظ



مرتبط:

برای بالا بردن اطلاعات عمومی از کجا باید شروع کرد ؟

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه


برترین مطالب خانواده برتر :

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

بدترین رفتاری که از جانب جنس مونث اعصابتون رو خورد میکنه چیه؟

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

چه جوری دوست پسر پیدا بکنم؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

برسد به دست دختران مجرد

از بی همسری خسته شدم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) احوال پرسی در موقعیت های مختلف (۶ مطلب مشابه)