سلام

من یه دختر 17 ساله هستم که دوست دارم دوست پسر داشته باشم! من میدونم این ارتباط ها خوب نیستن و ... ولی من فقط برای یه هم صحبت میخوامش و نه به قصد ازدواج یا چیز دیگری. خواهشا نصیحتم نکنید، من دیگه از تنهایی و نبود همدم خسته شدم.

خونوادم هر کس به فکر خودشه. من میخوام با یکی ارتباط داشته باشم که باهاش درد دل کنم و کمی سرگرم بشم. فقط نمیدونم چه جوری دوست پسر پیدا کنم. از راه چت کردن خوشم نمیاد. تا حالا هم کسی بهم شماره نداده. من باید چکار کنم؟ یه هم صحبت از جنس مخالف میخوام که تنهایی هام رو پر بکنه. من چکار کنم و چه جوری دوست پسر پیدا بکنم؟


پاسخ :

سلام

بذارید یه حقیقتی رو براتون بگم . شما می خواید با یه پسر دوست بشید تا ؛

1 - یه هم صحبت داشته باشید

2 - از تنهایی در بیاید

3 - باهاش درد دل کنید

اهداف خوبی دارید اما یه سوال ؛

شما قراره به اون پسری که این 3 نیاز شما رو برآورده می کنه چی بدید ؟!

انتظار نداشته باشید که اون پسر مفت و مجانی این سه خدمت رو به شما بکنه و از شما هم هیچی به اون نرسه . می دونید چه کسانی می تونن بدون چشم داشت این سه خدمت رو به شما بکنن ؟

پدر ، برادر ، دایی ، عمو 

فکر می کنم ارزشش رو داشته باشه که برای دور شدن از خطرات دوستی با یه پسر ، ارتباط تون رو با محارم تون بهتر کنید . 

رابطه تون با پدر یا برادرتون خوب نیست ؟ 

خب چرا همون انرژی که می خواید خرج یه پسر غریبه بکنید صرف تقویت روابط با محارم تون نمی کنید ؟!

مطمئن باشید پسر غریبه ای که بخواد مفت و مجانی این خدمات رو به شما بکنه پیدا نمی کنید .

بذارید کمی بد صحبت بکنم ؛

قصد ازدواج که ندارید ، قصد خدمات دادن هم که ندارید ، پس یه پسر با کدوم دلیل باید با شما ارتباط بگیره ؟!

یه پسر وقتی به دختر نزدیک میشه ، یا به قصد ازدواج هست یا به قصد دوستی و خوش گذرونی . اگه ظاهر به اصطلاح زیبایی داشته باشید و به پسری نزدیک بشید ، میشید یک هدف دم دستی و راحت برای سوء استفاده . 

چرا سوء استفاده ؟ چون پسری که قصد ازدواج داشته باشه ، معمولا مادر بچه هاش رو از بین دخترانی که خیلی ساده با پسران دوست میشن انتخاب نمی کنن .

بر فرض محال که یه سر پیدا شد و به رایگان اون 3 نیاز شما رو برآورده کرد و بعد هم خیلی شیک از شما جدا شد و رفت دنبال زندگیش ، بعدا که خواستید ازدواج کنید یکی از سوالات اصلی پسران اینه که میگن " قبلا با کسی بودید یا نه ؟ " 

شما چی جواب میدید ؟

اگه دروغ بگید ازدواج کنید ، و بعدش ماجرا فاش بشه ، چه جوابی به شوهرتون میدید ؟

اگه بگید بله بودم ، میگن روابط تون در چه سطحی بوده ؟ همدیگه رو لمس کردید ؟ یا ... !!!

آیا می تونید اثبات کنید که فقط حرف زدیم و ... ؟!

به نظر بنده رنج تنهایی رو تحمل کنید و تن به این همه سختی ندید ، بذارید توی همون چاله ای که هستید باشید و خودتون رو توی چاه نیاندازید .


مرتبط :

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

چطوری می شه دختری رو پیدا کرد که دوست پسر نداشته باشه؟

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

متوجه شدم دوست پسر سابقم پسر خاله ی نامزمه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

"دختران" دوست پسر دار بعد از ازدواج چه می کنند ؟!

اگه تو گذشتت دوست پسر داشتی زن من نشو ...

میشه به دختری که دوست پسر داره اعتماد کرد ؟

توی تحقیق فهمیدم که دختر مورد علاقم دوست پسر داشته

نداشتن دوست پسر از نتوانستنم نبوده از نخواستن بوده

آیا بعد از ازدواج از فکر دوست پسر سابقم بیرون میام ؟

دوست پسر قبلی خواهرم برای زندگی جدیدش ایجاد مزاحمت میکنه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)