سلام

خواهرم از همان 14-15 سالگی دوست پسر تلفنی داشته که با هم قرار ملاقات از دور هم می گذاشتند. الان حدودای 22 ساله است. البته مادرم خیلی سخت گیره. خواهرم باید حجابش رعایت کنه و مادرم نمی ذاره هیچ جایی تنها بره. حتی بیشتر از ابتدایی هم نذاشته درس بخونه. و همه خواستگارهاش رو هم رد می کرد .

پدرم بد اخلاقه و با او رابطه عاطفی نداره. که اینها همه در روحیات و وابستگی عاطفی او به جنس مخالف تاثیر گذاشت. من به عنوان خواهر بزرگتر و تحصیل کرده خیلی نصیحتش کردم. از هر راهی... کلی داستان عبرت آموز هم برایش گفتم. خواهرم اهل نماز و روزه ست..

مادر و برادرم بدون اینکه به روش بیارند به بهانه مزاحم تلفنی داشتن، سیم کارت و تلفنش ازش گرفتند. اما باز هم از طریق تلفن منزل و... تماس ها را ادامه می داد...

و  الان حدود دو سال است که فقط با یک پسری که به خواستگاریش هم آمد ارتباط تلفنی داره. البته عکس بی حجاب هم براپسره فرستاده. اما نمی دانم حرفهای ممنوعه هم می زنند یا نه ؟ اما پیام پسره رو که در مورد اولین روبوسی عید بود را دیدم.

الان یکی از پسرهای خوب فامیل به خواستگاریش اومده. نمی دانیم چه باید کرد؟ لطفا بنویسید نظر شما درباره پاسخ مثبت به خواستگار جدید با توجه به سابقه دوست پسر خواهرم، چیست؟ آیا ممکن است آن پسر قبلی برای زندگی جدید خواهرم مزاحمت ایجاد کند؟

ما باید به خاطر ترس از آن پسر به این فرد جواب منفی بدهیم ؟ در صورت پاسخ مثبت به این خواستگار جدید امکان دارد خاطرات دوستی و دوستی های قبلی زندگی و عشق به این فرد را مختل کند؟

کلا سوالم این است که به نظر ازدواج یک دختر دوست پسر دار چه عاقبتی دارد؟ در میان سوالات هم جستجو کردم.  متاسفانه علیرغم اشتیاق زیاد پاسخ دهنده ها به سوالات جنسی و بحث در مورد اندام و غیره... در آن پست مربوط به ازدواج دختر دوست پسر دار، پاسخ های شفاف و به درد بخوری که مشکل ساز باشد نبود.

خیلی ممنون

اجرتون باخدا...


مرتبط:

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

آقا پسرها چه توقعی از خواهران شون دارند؟

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟

دوست پسر خواهرم تهدیدمون کرده ، تقریبا همه زندگی مون رو میدونه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)