من خودم تا بحال دوست دختر نداشتم اما یه روز با یکی از اقوام که ادم زن بازی بود صحبت می کردم می گفت که دیگه دختری که دوست پسر نداشته باشه وجود نداره  و یکسری از روابط شو که حتی با زنان شوهر دار بوده و به رابطه جنسی هم رسیده برام تعریف کرد و گفت اکثر دخترا بعد از ازدواج خیانت میکنند سوالم اینکه ایا حرفاش درست بوه چطوری می شه دختری رو پیدا کرد که دوست پسر نداشته باشه و اینکه چطوری بفهمیم و اینکه چرا بعد از ازدواج خیانت می کنند ؟


پاسخ :

سلام

اگه اهل قضاوت عجولانه باشیم محیط زندگی، مکان هایی که رفت آمد می کنیم  و کسانی که با اون ها نشست و برخاست داریم در قضاوت های ما نقش پر رنگی دارن . 

دقت کنید خود شما ( سوال کننده ) طوری سوال رو پرسیدید که انگار گفته های این فامیل تون برای شما قابل هضم نیست . سوال کردید که آیا ادعای اون واقعیت داره ؟

یه نگاهی به دخترها و خانم های متاهل دور و برتون بندازید . اونایی که باهاشون رفت یا حداقل سلام و علیک دارید . چند درصدشون اون طوری هستند که فامیل شما گفتند ؟

الان گفته میشه که زمان لازم برای خریدن مواد مخدر حدود 3 دقیقه است . ولی اینو نمیگن که این زمان برای کسانی هستش که سابقه ی خرید دارند نه همه !!! 

شمایی که معتاد نیستی ! و تا حالا مواد نخریدی ! همین الان از خونه بزن بیرون ببین در عرض 3 دقیقه می تونی مواد جور کنی یا نه ؟!

بعضی ها سه سوته خانم ... پیدا می کنن . شمایی که اهل این برنامه ها نیستی می تونی این کار رو بکنی ؟!


پس ادعای فامیل شما نمی تونه درست باشه . فوقش می تونیم بپذیریم در محیط زندگی اون و افرادی که باهاشون سر و کار داره ممکنه اون ادعا درست باشه .

برای پیدا کردن همسر مناسب ، از مادر و خواهر و خانم های فامیل کمک بگیرید .

موفق باشید


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)