سلام دوستای گلم

خوبین ؟ امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه ! میخوام شما رو دعوت کنم به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر ، هر چند پدر و مادر با یه چشم که بچه شون میگه کلی ذوق میکنند ، اما من ازتون میخوام یه کار متفاوت برای مادر و پدرتون انجام بدید ... و ایده هایی که دارید برای خوشحال کردن شون رو هم اینجا بنویسید. تا ما هم از شما یاد بگیریم ...

مثلا من میخوام برای پدر و مادرم یه صبحانه فوق العاده درست گنم و سوپرایز شون کنم ، یا پای مامانم رو ببوسم ، دست بابا رو ببوسم ، و از اینجور ایده ها ...

+ دوستای گلم اگه پدر و مادرشون به دیار باقی رفتن هم خیلی میتونند کارها بکنند برای خوشحال مامان باباشون ، مثلا اگر سر خاک شون نرفتید برید براشون دو رکعت نماز بخونید براشون رد مظالم بدید یا مبرات ، چون اونا به گفته پیامبر از ما زنده ها آگاه تر و شنوا ترن ... ، و پدر و مادر بعد از مرگشم میتونه بچه شو بخاطر بی مهری هاش عاق کنه

+ از حال خوب تون و واکنش پدر و مادرتون هم بگید

من منتظرتونم

"دختری در آستانه ی 20 سالگی"


مرتبط :

با وجود بدی های دنیا، چطوری زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

میخوام شاد بشم و شادی رو به خانوادم هدیه بدم

کاوش روان برای پیدا کردن موانع شادی

بالاخره منم دختر جوونم دوست دارم گاهی شاد و سرحال باشم

چطوری خودتون رو شاد و خوشحال میکنید؟

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید

نمی دونم چطور می تونم شاد و سرزنده باشم ؟

دلم میخواد دوستام رو که مامان شدن خوشحال کنم

چطوری می شه یه مرد یا زن رو خوشحال کرد ؟

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)