سلام
چند وقت پیش با پسری که خیلی بهم ابراز علاقه میکرد وارد یه رابطه شدم. به گفته خودش از خیلی قبل منو دوست داشته و منتظر یه فرصت بوده بیاد جلو ( اینو راست گفت چون بعدها فهمیدم حتی دوستاشم در جریان علاقه ش به من بودن). شماره منزل و از من خواست اما من ( از سر بی تجربه گی ) ترجیح دادم یه مدت با هم آشنا بشیم.
بعد از یه مدت خیلی کوتاه (شاید در حد یه ماه) به یه بهانه الکی گذاشت رفت. البته جوری وانمود کرد که انگار منو دوست داره ولی مجبوره بره اما من باور نمیکنم و فکر میکنم ازم سرد شده بود که رفت.
الان واقعا از نظر اعتماد به نفس دچار مشکل شدم، فکر میکنم فقط از دور جذابم وقتی کسی بهم نزدیک میشه ازم سرد میشه . شاید آدم کسل کننده ای هستم.شاید انقدر جذاب نیستم که کسی بخواد همه عمرش با من زندگی کنه.
تو رابطه ام با این پسر خودم فک میکنم دو تا مشکل داشتم، یکی اینکه خیلی خجالتی بودم چون تا حالا با پسری بیرون نرفته بودم طوری که خودش م فهمیده بود و میگفت چرا عرق میکنی و سرت و میندازی پایین ( البته میگفت این خیلی برام جذابه چون نشون میده تا حالا با کسی نبودی). 

دوم اینکه وقتی دلخوری بین مون پیش می اومد من چون صبرم کمه پا پیش میذاشتم واسه آشتی.آقایون بگن این دو تا مورد (مخصوصا مورد دوم) باعث دلسردی یه مرد از یه دختر میشه؟
و کسانی که تو اینجور رابطه ها طرف شون میذاره میره و اون ها رو پس میزنه با اعتماد به نفس از دست رفته شون چی میکنن؟

مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)