سلام

من و نامزدم به مدت ۱ سال با هم دوست بودیم و قرار هست بزودی رابطه‌ مان رسمی شود. نامزدم من را دیوانه وار دوست دارد و لحظه ای دست از قربان صدقه بر نمیدارد و واقعا از لحاظ مهر و محبت کم نمیگذارد و همیشه ابراز عشق می کند. یکبار نشده اسمم را بدون پسوند محبت امیزی بگوید. طوری که خودم بعضی اوقات کلافه می شوم. همه این ها به کنار ؛

شاید مسخره باشد ولی مشکل من عشق سابق ایشان هست که چند ماه بیشتر با هم دوست نبودند و البته آن خانم هم تمایلی به نامزد من نداشت. از روز اول از این دختر خانم گفتند و این که حساب این خانم، از همه جدا بود و برایش شعر می گفتند و ...

من از همان اول هیچ عکس العملی نشان نمیدادم و با بی تفاوتی گوش می دادم. احساس می کردم اگر اعتراض کنم خودم را کوچک و ضعیف نشان می دهم. تا این که بعد از چند ماه از سرشان افتاد و دیگر هرگز حرفی و نقل قولی از ایشان نشد. الان همیشه می گویند تو محبوب حقیقی‌من هستی.

 شاید بچگانه باشد، ولی هرکاری میکنم محبت هایشان به دلم نمی چسبد. مدام یاد وقتی میافتم که با خونسردی از علاقه ش به آن دختر می گفت. 

حسادت و لج لحظه ای از من جدا نمی شود. با توجه به شناختی که از آن دختر خانم دارم، میدانم خیلی خیلی نسبت به ایشان بهتر هستم از هر لحاظ معیارهای نامزدم. این را اطرافیانم هم گفتند.

البته نکته دیگری که خیلی آزارم می دهد این است که من عکس آن دختر را دیده ام. و احساس کردم ته چهره مان به هم شباهت دارد از این نظر که هر دو حالت بیبی فیس و معصوم و کمی اجزای صورت شبیه به همی داریم. میترسم شاید به این دلیل نامزدم شیفته ی من شده بود. مشکلم حسادت به ان خانم نیست. مشکلم به احساسی ست که نامزدم بهش داشت و خیلی راحت ازش صحبت میکرد.مدام میترسم روزی اتفاقی با عشق سابقشون مواجه بشه و احساساتش برانگیخته بشه.

سوالی که از شما دارم این است:

۱. آیا ممکن هست کسی واقعا عشق اولش را فراموش کند ؟ چنان عاشق فرد دیگری شود که رابطه ی اولش را فراموش کند؟ چقدر می توانم مطمئن باشم که ایشان  به ان دختر دیگر فکر نمیکند؟

۲. میل شدید و احمقانه و جنونانه ای دارم که روزی این دختر خانم را ببینم و از همه چیز ازشان بپرسم. امکان دیدنشان برایم هست. بنظر شما خیلی کار غلطی ست؟

۳. بنظر شما چه دلیلی دارد پسری که از اول ادعا کرده عاشق شما شده،  اوایل رابطه مدام از روابط قبلی اش بگوید؟ مثلا بگوید با فلانی هم اینجا بودیم و... آیا می خواهد حسادت شما را ناخوداگاه تحریک کند؟ یا واقعا زن ها را نمی شناسد و نمی داند این موضوعات برایشان آزاردهنده ست؟ یا این که هنوز در روابط قبلی خود مانده است؟

شاید مهم ترین سوالم همین سوال آخر باشد.

ممنونم از توجهتان


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)