این ویدیو ساخته موسسه مصافه

توی این ویدیو از پدر و مادر ها در مورد نیاز جنسی بچه شون می پرسن که باید بگم واکنش ها و جواب های به شدت دیدنی دارن. 

توصیه می کنم حتما ببینید.

 

 

**

 

تربیت پسران:

 

اگه یه پسر داشتم ...

پسرم همیشه از پسرای دور و برش کتک میخوره

بذارم پسر 13 ساله ام با بچه ها بازی کنه یا محدودش کنم ؟

چطوری بچه هامون رو ولایت مدار بار بیاریم ؟

ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﻬﺮﻭﺭﺯﯼ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﻧﺪ؟

در برخورد با نوجوون ها سختگیری هم حدی داره

تربیت بچه های نسل گذشته بهتر بود یا حالا ؟

برای مستقل بار آوردن بچه هاتون چه کارهایی رو انجام میدید؟

طرح مراقبت از خود - مبحث خودآگاهی

سعی کنیدبرای فرزند آوری تون برنامه داشته باشید

تربیت فرزندان مون در آینده چه طور باید باشه؟

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه ؟

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

روش مواجهه با ضربات روحی کودکان

چگونگی درمان حسادت کودکان

اضطراب و استرس در کودکان

حدود محبت به بچه ها برای جلوگیری از سوء استفاده ی اون ها

راهکار یا تجربه ای در زمینه یاد دادن قناعت به بچه ها دارید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

چکار کنم که پسرم در آینده دچار تنفر از جامعه و جنس مخالف نشه ؟

رفاقت با فرزندان ، خطر آزارهای جنسی در اون ها رو کاهش میده

اجازه بدهیم بچه ها سختی های طبیعی زندگی را لمس کنند

آموزش دشمن شناسی به نوجوانان و جوانان

بچه ها فراتر از اون چیزی که ما تصور می کنیم می فهمند

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

نحوه ی رفتار با بچه ای که از والدینش باج گیری میکنه ؟

چطور رازداری و اهمیت اون رو به همسر و فرزندانمون یاد بدیم؟

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

اصول برخورد با بچه ی بی تربیت و پر رو

خدا میگه از بچگی بچه هاتونو با دین آشنا کنید اما ...

با وجود پسران نا اهل فامیل، برای آینده برادر 12 ساله ام نگرانم

 

مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)