با سلام و خدا قوت. با پیشرفت بچه های امروزی فکر نمیکنین سن 5،6 سال برای آشنا کردن دختر با پرده بکارت مناسبه ؟ اگر جوابتون مثبته بفرمایین دختر5 ،6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم.

پاسخ :
سلام
پرده بکارت برای یه دختر 6 ساله قابل درک نیست . پیشنهاد می کنم فعلا دست نگه دارید . عوض این کار سعی کنید از این به بعد اگه سوال جنسی پرسید بدون اخم و بدون این که واکنش خاص و عجیب و غریبی از خودتون نشون بدید به سوالاتش جواب های کوتاه ،
غیر مستقیم و درستی  بدید .
می تونم بگم یکی از بهترین موفقیت هایی که هر پدر و مادر می تونه به اون برسه اینه که بچه ها سوالات جنسی شون رو از اونا بپرسند .
شما هم باید با سوالات دخترتون طوری برخورد کنید که هر سوالی داره بیاد از شما بپرسه . مطمئنا در محیط مدرسه و در جمع دوستانش یه بحث هایی صورت میگیره که از توی اون بحث ها سوالاتی در ذهن دخترتون ایجاد میشه . اگه با شما راحت نباشه میره از دیگران می پرسه . اونوقت دیگه تضمینی نیست که به جواب درست دست پیدا بکنه یا نه . 

بنابراین از الان باهاش رفیق باشید . اگه یه سوال جنسی پرسید بعد از پاسخ دادن یه لبخند بهش بزنید و بگید هر سوالی داشتی جواب میدم .

حالا چطوری به سوالات جنسی یه دختر 6 الی 9 سال جواب بدیم  ؟
لازم نیست به اصل موضوع اشاره کنید . بلکه فکرش رو به یه سمت دیگه منحرف کنید .

نمونه : اگه آلت یه پسر رو ببینه ، ممکنه بپرسه ، مامان چرا جلوی اون با جلوی من فرق داره ؟
جواب : چون اون پسره و تو دختری پس با هم فرق دارید .
بعد از این جواب کوتاه باید بزنید به جاده خاکی !
ببین موهای تو بلنده ، موهای اون کوتاست . لباس تو یه جوره لباس اون یه جور دیگه . اون با تفنگ بازی می کنه تو با عروسک و ...
مثل منو و بابات . بابات ریش داره من ندارم . من حجاب دارم اون نداره  و ...
موفق باشید


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)