سلام

من مادر یک پسر ۷ هستم. من و همسرم تحصیلکرده و شاغل هستیم. درآمد هر دوی ما از متوسط جامعه بالاتره و الان خدا رو شکر در رفاه نسبی هستیم ، اما مشکل ما اینه که ما تا چند ماه پیش زندگی با سطح رفاه خیلی بالایی داشتیم اما همسرم با نوسان ارز مثل خیلی از تولید کننده دچار ضرر شد من و همسرم تونستیم بعد از درد سرهای زیاد خدا رو شکر این مشکل رو مدیریت کنیم .

اما مثل سابق نمی تونیم و نمیخوایم برای پسرمون خرج کنیم و این باعث عصبی شدن پسرم شده ، اگه دوستان راهکار یا تجربه ای در زمینه یاد دادن قناعت به بچه ها دارن منو راهنمایی کنن ، چون واقعا درمانده شدم 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)