سلام

من امسال باید آزمونی رو شرکت کنم که قبولی در آن بسیار برام با اهمیته، امّا مشکلی وجود داره این هست که معمولاً حدود 20 دقیقه ذهنم کاملاً معطوف به درس و مطالعه هست بعد از آن مدام حواسم پرت میشه ،حتی مطالعه با موسیقی بی کلام رو امتحان کردم امّا فایده نداره و بازدهیم رو پایین میاره.

محیطی که در آن مطالعه می کنم ساکت و آروم هست و چیز خاصی برای پرت شدن حواسم در آن وجود نداره امّا ذهنم به هر جایی میره. در ضمن من مبتلا به بیش فعالی نیستم.

برای رفع مشکل حواس پرتی و برای افزایش تمرکز حین مطالعه باید چه کاری انجام بدم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)