سلام خدمت همه دوستان

از همه ی عزیزان ممنونم که راهنمایی می کنن، من دختری هستم در دهه دوم زندگیم. نمی خوام از خودم تعریف کنم چون اینجا هیچ کسی منو نمی شناسه. 

من خیلی مهربونم ولی به جای این که از این خوب بودنم حس خوب دریافت کنم متاسفانه نیش و کنایه می‌شنوم. مثلاً بهم میگن تو این قدر خوبی حتماً می خوای خود شیرینی بازی در بیاری،  چابلوسی کنی در صورتی که خدا شاهد این‌طوری نیست. 

یا مثلاً من قدم بلنده (١٧٠) اون هایی که قدشون کوتاهه بهم میگن نردبون ولی من دلم نمیاد چیزی بهش بگم، بهش لبخند میزنم. چون منم می شم یکی مثل اون. 

یا ازم ایراد می گیرند، من بهش میگم ولی تو خوش به حالت این مشکلی و نداری یا مثلاً فردی بهم حرفی زده تا یه هفته شب ها فقط گریه میکردم الان گریه ام گرفته به خدا. 

بلافاصله ازم عذر خواهی کرده و منم بخشیدم گفتم ناراحت نشدم ولی ... 

ولی دلم از دست خیلی‌ها گرفته، واقعاً اگر فرد دیگه ای جای من بود با بعضی حرف‌ها طرف رو تا عمر داشته نمی بخشیده، ولی من سر سجاده دعا می‌کنم خدا از عمر من بده به اون طرف همیشه برای سلامتیش دعا می‌کنم 

احساس می‌کنم این قدر مهربون بودن بده، دیگه نمی خوام مهربون باشم، می خوام نسبت به همه بی‌تفاوت باشم، چه کار کنم که این رفتار رو کنار بذارم؟

خواهش می‌کنم کمکم کنید.


مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

دلیل خنده های دختران به من چیه ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

من یک دختر خنده رو هستم

یه دختر همیشه خنده رو باشه‌ اشکالی داره؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره؟

دوستانم بهم میگن تو مغروری

نگاه آقایون اطرافم خیلی برام مهم شده

در رابطه با کسانی که حتی یه ذره غریبه هستند مجسمه میشم

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)