سلام دوستان

من دختر نجیب و باحجابی هستم ولی همیشه بلند می خندم و فکر نمیکردم این بلند خندیدن کار بدیه ولی یه بار یه نفر بهم گفت که بلند خندیدنت باعث میشه وجهه ت جلوی پسرا خراب بشه و پسرا نسبت به دختری که بلند بلند میخنده دید مثبتی ندارن و به نظرشون دختری که متین و باوقاره نباید بلند بخنده.

میخواستم ببینم واقعا همینطوره؟ اقایون لطفا بگین که وقتی یه دختر بلند میخنده چه فکری در موردش میکنید و به نظرتون اون دختر چطور دختریه و آیا بلند خندیدن یه دختر به شما این حس را میده که دختر سنگین و باوقاری نیست؟

ممنون

مرتبط:

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)