سلام

دوستان میخواستم بدونم .. شما دختر اجتماعی و دختر سبک و هول رو چه جوری تعریف میکنین . یا بهتر بگم مقایسه میکنین ؟

خودم از یه دختری خوشم  میاد ولی زیاذی اجتماعیه. یعنی با همکلاسی های پسرش  تو دانشگاه همش میگه میخنده و با همه گرم میگیره . وضع حجابش خوبه البته و طرز صحبت کردنش کاملا مناسبه ... ولی همون جوری که گفتم خیلی اجتماعیه .

من چون خودم زیاذی برونگرا نیستم (نه اینکه درونگرای صرف باشم فقط مثل ایشون نیستم که با همه بگو بخند داشته باشم) نمیتونم تشخیص بدم اینو که اجتماعیه یا از این دخترهای هول و سبکه ؟

ممنون میشم راهنماییم کنین


مرتبط:

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)